Guest Tv2 Skrevet 21. Juni, 2022 Hvordan ku han for godt 50 år siden vide hvordan det vil gå Eg og ikke mindst Danmark, (jeg forsøgte at google teksten men uden held, så det bliver den korte version) om nogen syntes om Der er noget galt i Danmark Dybbøl Mølle maler helt af helved til, bare tegnedrengen er i orden ka man få det som man vil, der er noget i toppen som trænger til at blive skiftet ud Mon ikk en kan korrigere såfremt teksten gik ved siden af vel og mærke man syntes om den sang og naturligvis mit skriv og hvis ikke så finder jeg selv ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juni, 2022 (edited) Redigeret 21. Juni, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 21. Juni, 2022 Du skal se, for 50 år siden var det nok det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 21. Juni, 2022 Til trods for fremskridt og udvikling forbliver meget det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 21. Juni, 2022 @Tv2 du ved godt at der er et liv uden for EG - ellers kan jeg anbefale at prøve det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juni, 2022 Tv2 skrev, for 3 timer siden: Mon ikk en kan korrigere såfremt teksten gik ved siden af vel og mærke man syntes om den sang og naturligvis mit skriv og hvis ikke så finder jeg selv ud Det var sateme en stærk mix i potten i aftes, lyder det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 21. Juni, 2022 Tv2 skrev, for 4 timer siden: jeg forsøgte at google teksten men uden held Der Er Noget Galt I Danmark Lyrics [Omkvæd] Der er noget galt i Danmark Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til Bare tegnedrengen er i orden Ka' man få det, som man vil Blæse vær' med andres mening Selvom det er dem, der står for skud Der er noget skævt i toppen Noget der trænger til at skiftes ud [Vers 1] Jensen går ned til en å for at fange sig en fisk Hva' han ofte har gjort Men der er ingenting at hente En industri har fyldt åen op med skidt og lort Før gik han tur langs med stranden Og nød de vilde fugle i titusindvis Nu ka' han få dem i olie Men til for høj en pris [Omkvæd] For der er noget galt i Danmark Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til Bare tegnedrengen er i orden Ka' man få det, som man vil Blæse vær' med andres mening Selvom det er dem, der står for skud Der er noget skævt i toppen Noget der trænger til at skiftes ud [Vers 2] Prøv blot at se, hva' der sker i de gamle gader Midt i vor by København Hæslige kasser skyder op Nu er turen også kommet til det kære Christianshavn Lastbil på lastbil ska' larme og ose Langs kanalen hvert andet minut Dem må vi standse i tide Nu må det være slut [Omkvæd] Der er jo noget galt i Danmark Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til Bare tegnedrengen er i orden Ka' man få det, som man vil Blæse vær' med andres mening Selvom det er dem, der står for skud Der er noget skævt i toppen Noget der trænger til at skiftes ud Der er noget galt i Danmark Dybbøl Mølle maler helt ad helvede til Bare tegnedrengen er i orden Ka' man få det, som man vil Skide vær' med andres mening Selvom det er os, der står for skud Der er noget skævt i toppen Noget der trænger til at skiftes ud [Outro] Ja, gu' er der så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 22. Juni, 2022 AalborgLook skrev, for 19 timer siden: du ved godt at der er et liv uden for EG Forslået en af Eliten men Tak for kompliment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 22. Juni, 2022 Krebs skrev, for 17 timer siden: Ja, gu' er der så Tak for hjælpen med tekst (jeg var inde og google men ku ej komme ind uden jeg sku enten betale eller gå på som medlem) Efter gennemlæsning af teksten syntes jeg faktisk den passer fint her 50 år senere i Dk og for det ikke ska være løgn så er der faktisk en som stadig går på senen med hans sange så ingen grund til at tro nogen mixet i poten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg