Hop til indhold
flem

Grace - kan det virkelig passe

Recommended Posts

Min første alarmklokke rummer fordi alle hendes billeder er noget der kunne være stjålet fra Instagram. Jeg har ikke lige mulighed for at tjekke dem nu, men jeg ville være meget skeptisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er de samme som før har været brugt af Black Barbie Destiny, som jeg besøgte her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/124610-black-barbiedestiny-århus-n/page/2/#comments

Det var dengang ikke hende på billederne, men hun lignede rigtigt meget. Men det er jo umuligt at sige, om det er hende, der er på spil igen. HVIS det så, så se at komme afsted!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej! 

Jag har besökt Grace. Jag trodde först att det var henne på bilderna men det är det inte. Hon är välliknande och har en spektakulär kropp. När jag besökte henne hade hon dålig koll på sin annons, jag tog 15 min för 700:- men då ingick inte kyss. Nu är det uppe i 800:- för 15 min. Trevlig tjej på ett lägenhetshotell. Optifuck med bra kvalité och kan tänka mig ett besök till!

//LS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest holmes71

Fuck hvor er hun lækker! Var forbi i dag til en 30 minutters GFE. Hvis det ikke er hende på billederne, kunne jeg ikke se forskel.

Sød, nærværende og pivfræk.

En KÆMPE anbefaling herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder næste for godt til at være sandt... Men fair nok.. måtte du sprøjte ud over de kæmpe bryster?
Hvordan er hendes blow?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...