Hop til indhold

Sai Rung - nye veje for mig

Featured Replies

Skrevet

Har i et stykke tid haft stor glæde af Kat i Randers, men da der blev lidt for travlt, har jeg kigget mig omkring.

Og været utrolig heldig med en at finde en bette pige hos Sai Rung i Århus. Da jeg var der sidst, skete der følgende:

Hun var ude at nette sig lidt, så jeg blev vist ind i rummet med massagebriksen. Den har i øvrigt hul til ansigtet og der er varmt i lokalet. Dejligt!

Nå men af med tøjet og mens jeg var ved det, kom hun ind og lyste op i et kæmpesmil, da hun så mig. Kys på kinden til mig og en lille krammer. Hun var i en lille kort og STRAM kjole og så som altid rigtig godt ud. Sexet med den der lille rumpe ;)

Mig op på briksen og hun klatrede også op. Satte sig med et ben på hver side og begyndte med en dejlig oliemassage. Jeg kunne mærke hendes varme hud og sagde:

- Du har dejlig glat hud.

Så flyttede hun lidt på sig, fumlede med noget tøj. Og vupti sad hun der igen. Med kjole men UDEN trusser. Skødet godt presset mod mig. NU kunne jeg mærke en hel del mere end blød hud.

Massage i rundt regnet tyve minutter, så havde hun klaret bagsiden. Spurgte om hún skulle have lidt massage lige som sidste gang?

OM hun skulle!

Hun af med tøjet og op på briksen og jeg begyndte at massere hende. Først grundigt arbejde på hendes myoser. Det er hårdt med alle de hj’s. Så en del blidere massage på ryg, baller og ben. Efterhånden gjorde jeg det mere og mere seksuelt og hun begyndte at blive lidt stakåndet. Jeg blev nærgående på g-punktet og kilderen og det varede ikke længe før hun sprøjtede lidt og kort efter kom hun. Jeg bad hende vende sig om og genoptog langsomt den seksuelle del af massagen. Hun kom igen. Jeg nussede hende til hun var blevet nærværende igen og hun kvitterede med strålende øjne og et stort kys på munden.

Nu var det min tur.

Først en utrolig varm, tæt og fræk body-to-body og da alting til sidst strittede lige op i luften, stillede hun sig ved siden af mig. Mens jeg havde en hånd på hendes yndige røv (og en finger listet ind i hendes våde kusse) gav hun mig et BJ så englene sang.

Nu var det min tur til at sige tak og uddele kys og knus.

Så i bad og vaske synden af.

Mens jeg tog tøj på, kunne jeg glæde mig over hendes smukke krop i badet.

Jeg kommer nok derhen igen :D

/Soi

Skrevet

Dét lyder som en helt fantastisk tur du har haft - rart at læse noget nyt :)

er det i Århus eller Randers?

Skrevet
  • Author

Disse dejlige hændelser fandt sted i Læsøesgade i Århus.

/Soi

Skrevet

Disse dejlige hændelser fandt sted i Læsøesgade i Århus.

/Soi

Hvad måtte du slippe for sådan en tur?

Skrevet
  • Author

Har sendt dig en PM

Skrevet

Har sendt dig en PM

hvad er prisen

Skrevet

:shock: Jeg har været der og slap 1000kr for en god oplevelse med den lille thai.

M.V.H Knaldehunden

• 3 weeks later...
Skrevet

Var der i sidste uge.

Fik en god gang med massage med afsluttende B TO B som var klasse.

hun er 32 og så godt ud med en klækker krop som gerne må berøres.

tror at hun hed moar :?: eller deromkring :D

Skrevet

Hej Soi

Jeg vil da også gerne have en PM med lidt flere detaljer om den lille thai og muligheder. Jeg skal snart til Århus - måske allerede i weekenden.

Ved du, om de har åben i weekenden?

Tak for hjælpen!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.