Hop til indhold
elwis

BINGO!! Vava New Thai massage (Vejle C)

Recommended Posts

Ja da. Langt om længe var der jackport.  For langt tid siden besøgte jeg en Thai i Vejle som gik under navnet S.  Kort efter stoppet hun, og jeg har ikke kunne finde en pige/kvinde som hende.  Men så idag, var der bingo.  Jeg tog en tur forbi Vejle og besøgte VAVA i Vejle C.  https://annoncelight.dk/showad/341785   Hun var lige hvad jeg søgte efter.  Så jeg ved jo næsten ikke om jeg skal skrive om hende, for jeg ville jo være ked af hvis hun bliver en meget besøgt kvinde.   Jeg syntes hun er en meget smuk ung thai kvinde, som taler rigtig godt engelsk og yder en rigtig god service.  Og ja det er hende man ser på de billeder og hendes ansigt er smukt/sødt.  (jeg var ellers sikker på at jeg igen ville møde en pige der ikke var hende på billederne.  Men jo jo, det var det. ( stor ros for det)

Steder er helt ok, og meget tæt på et p hus med 2 timers gratis parkring. ( tæt på et godt sted at få noget mad.  https://www.paladspassagen.dk/ )   Jeg kommer der 100% igen.
(hun sagte at hun ville være der noget tid, hvis der var kunder nok.  Og jeg sagte at så ville hun nok være der i langt tid, når folk først finder ud af hvor dejlig hun er.)

Hun giver en helt ok massage  (det har hun prøvet før)  Og resten vil jeg ikke skrive så meget om.  Men jeg var helt tilfreds. 

Var nu sød ved hende.  Så hun bliver i langt tid. 

100% godkendt herfra.  Og klart det bedste besøg jeg har været på i meget langtid. 

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det passe at denne søde kvinde er taget hjem? Synes ikke at kunne finde hende mere.
 

Den profil i mit link. Bliver ikke opdateret mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
elwis skrev, for 3 timer siden:

Kan det passe at denne søde kvinde er taget hjem? Synes ikke at kunne finde hende mere.
 

Den profil i mit link. Bliver ikke opdateret mere. 

Det virker fint her. Men hun er virkelig en af de lækreste thaipiger jeg har set på AL 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kosmopolitisk_type skrev, for 16 timer siden:

Det virker fint her. Men hun er virkelig en af de lækreste thaipiger jeg har set på AL 

Ja hun er dejlig.  Men jeg skriver ikke at det limk ikke virker. Men at det ikke bliver opdateret mere.  Hun havde to profiler på et tidspunkt. Fordi de havde glemt login til den ene.  Og det er den her.

 

Jeg er bange for at hun er taget hjem igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vava har faktisk haft annonce på AL, hvor der har stået at det var "last day". Jeg havde også besluttet et besøg, men ak - for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at grine lidt af, at thai'erne næsten altid har både en timepris og et tillæg pr. udløsning.

Ofte kan det bedre betale sig, at tage 2 x 30 min. med 1 udløsning pr. gang, end at tage 1 time med 2 udløsninger ;) - dog ikke i dette tilfælde.

Måske er det bare mig, men jeg er da som regel kommet første gang indenfor de første 20-30 min., og når så massagen eller andet fortsætte, så får jeg sku da lyst igen.

Hende her, skriver det da i det mindste direkte i hendes annonce, og så bliver man jeg ikke overrasket - men jeg har flere gange købt 1 time, og så ødelægger det sku stemningen, når der pludselig kommer enten et tillæg eller en "only 1 time cum in 1 hour".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...