Hop til indhold
Stepp1

Dominatrix Lola

Recommended Posts

Hej 

så blev det min tur til at lave en anmeldelse 

jeg har tidligere mødt lola og det var stor oplevelse 

jeg mødte op på adressen i Aarhus og blev modtaget med smil og vi fik en lille samtale inden.

vi sad i køkkenet og da vi havde talt lidt beordrede hun mig til at smide tøjet og gav mig et pikbur jeg skulle montre 

lola begyndte et ryge og beordede mig på knæ og spyttede mig i munden og måtte også agere askebæger for hinde.

efter smøgen skulle jeg ryde op på køkken bordet medens hun talte telefon

oh så satte hun halsbånd på mig og satte kæden på og sagde et nu skulle vi lege hun trak mig ud i gangen hvor jeg skulle ned på alle 4 

hun placerede en buplug i røven på mig og satte en hætte på hovedet så kun mund  og næse var fri

Så trak hun mig ind i et andet rm og beordrede mig til at sætte mine hænder på et bord eller.

så fik jeg besked  på at sprede benene lidt og kunne mærke en pisk røre min røv.

og ud af det blå fik jeg to hårde slag, jeg var ved at synke lidt sammen af smerte men fik et slag op mellem benene og ordddrre om at stå op 

Hun gik rundt i rummet men kunne ikke høre hvad hun lavede 

efter lidt tid fik jeg flere slag med pisken så jeg havde svært ved at stå 

jeg er ikke til hård smerte men dette var så ophidseende 

hun sagde at nu skulle jeg bruge min slave mund og trak mig over til en seng

hun førte mit hovede  frem og sagde nu skulle jeg sutte og mærkede en pik mod min mund 

hun beordrede mig til at sutte og hvergang jeg slap lidt fik jeg et ordentligt slag med pisken 

jeg suttede til han kom ud over mit ansigt mund 

så blev jeg beordret på knæ  og kunne høre hun løsnede den anden slave og beordrede ham ud at vaske sig og sendte væk 

så kom hun ind og gav mig lidt mere pisk osv .

efterølgende skulle jeg massere hinde 

jeg fik lov til at spille den af på knæ i køkkenet bagefter medens hun fik en smøg  

 

vild fræk oplevelse 

Lola er en stor oplevelse

mvh step

https://annoncelight.dk/showad/335628

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...