original_origi 15 Skrevet 20. Juni, 2022 Hej allesammen Jeg prøver at finde ud af om Miss Nelly rent faktisk er ægte. Jeg har læst anmeldelser af hende, men de er alle fra nyoprettede profiler, spøjst. På hendes Instagram har jeg aftalt at købe en video af hende, hun lovede at sende den på dagen, der er snart gået en uge nu, og hun skrev i starten hun nok skulle sende, så skrev hun at hun havde sendt til min mail og mit telefonnummer, hvilket hun ik har? Jeg skulle overføre til hendes slave på MobilePay og sjovt nok var det en bruger uden noget rigtigt navn. Er der nogen der har prøvet en seance med hende, og kan bekræfte hun er ægte? Helst brugere der er mere end en uge gammel… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 20. Juni, 2022 Du har selv en nyoprettet profil, har lagt en efterlysning ind under generel debat og har ikke sat link ind til hverken hendes annonce eller Instagram. Og nej, jeg har aldrig hørt om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 20. Juni, 2022 Lauersen skrev, for 15 minutter siden: Du har selv en nyoprettet profil, har lagt en efterlysning ind under generel debat og har ikke sat link ind til hverken hendes annonce eller Instagram. Og nej, jeg har aldrig hørt om hende. Aaaargh.. Man er vel ikke nyoprettet efter lidt over et år herinde.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 20. Juni, 2022 Lauersen skrev, for 1 time siden: Du har selv en nyoprettet profil, har lagt en efterlysning ind under generel debat og har ikke sat link ind til hverken hendes annonce eller Instagram. Og nej, jeg har aldrig hørt om hende. Gik bare ik ud fra det var en efterlysning nu hvor jeg godt kan finde hende, og dem der kender hende nok ikke behøver link. Undskyld hvis jeg er ny og ikke kender spillereglerne, du lader da til at have godt styr på dem efter dine 3 lange år her. Hvis du har lyst eller har mere tid, så må du meget gerne sende mig de officielle regler der findes på eroguide når man skal lave et opslag, du ved vist også i hvilken kategori sådanne regler skal postes. Så slipper du også for st skulle læse et forkert opslag af mig fremover, som i øvrigt er frivilligt at læse og svare på:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Juni, 2022 original_origi skrev, for 3 minutter siden: så må du meget gerne sende mig de officielle regler der findes på eroguide når man skal lave et opslag Du kan starte her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 20. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Aaaargh.. Man er vel ikke nyoprettet efter lidt over et år herinde.. Tak:) Det kan jo være at det er en form for bachelor og man først er accepteret som medlem efter 3,5 år, han ved i hvert fald mange ting om det her sted og reglerne især Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fornavn efternavn 35 Skrevet 20. Juni, 2022 Har mødt hende i Esbjerg en enkelt gang. Hun er altså ægte, men videoer osv kender jeg ikke noget til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 20. Juni, 2022 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Du kan starte her. Mange tak. Jeg kunne ikke helt se nogle specifikke regler angående når man laver en eftersøgning, men vil prøve at huske den næste gang jeg laver et opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
original_origi 15 Skrevet 20. Juni, 2022 Fornavn efternavn skrev, Lige nu: Har mødt hende i Esbjerg en enkelt gang. Hun er altså ægte, men videoer osv kender jeg ikke noget til. Skrev du til det nummer hun har i sin annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderkarl 12 Skrevet 20. Juni, 2022 (edited) Har besøgt hende i Esbjerg hun er go nok og ingen problemer med kontakt og har været med i 4 år så betegner ikke mig selv som ny her inde Redigeret 20. Juni, 2022 af Liderkarl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fornavn efternavn 35 Skrevet 20. Juni, 2022 original_origi skrev, for 39 minutter siden: Skrev du til det nummer hun har i sin annonce? Beklager. Kan ikke huske, hvilket nummer og har slettet det fra telefonen. Men talte med hende i telefonen før aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg