Hop til indhold

Recommended Posts

Link

https://annoncelight.dk/showad/345452

Havde ellers streget hende af listen for noget tid siden, må have læst om hende... 

Nå men hun var ikke vinget af, så tog chancen og bookede 30min. 

Billederne er af hende, vel omkring 145 cm, 25år, meget hårdt pumpede babser og en fantastisk ungpige krop. 

Massere kan hun ikke, fint økoblow suttet op fra slap, ville ikke 69er eller slikkes, cowgirl uden vi kom i trav. Det positive kom da jeg tog staffeten og vi kom rundt i de forskellige stillinger, hvor hun havde fin indlevelse og synet af hendes smukke krop kunne nydes. 

Kemien blev heldigvis ret god og det blev til lidt grin og fnis fra hende, inden jeg fik lov til at kærtegne og kysse hendes babser. 

Tænker hun får besøg igen, bliver sku nød til nærstudere hendes dejlig stramme trimmede herlighed. 

 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 24 minutter siden:

ville ikke 69er eller slikke,

Det er godt nok lidt sjovt,  når  hun ny babber uden gummi :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skulle så have stået slikkes og ikke slikke, men ja, har opgivet at forstå de yndige små Thai piger :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 39 minutter siden:

Link

https://annoncelight.dk/showad/345452

Havde ellers streget hende af listen for noget tid siden, må have læst om hende... 

Nå men hun var ikke vinget af, så tog chancen og bookede 30min. 

Billederne er af hende, vel omkring 145 cm, 25år, meget hårdt pumpede babser og en fantastisk ungpige krop. 

Massere kan hun ikke, fint økoblow suttet op fra slap, ville ikke 69er eller slikkes, cowgirl uden vi kom i trav. Det positive kom da jeg tog staffeten og vi kom rundt i de forskellige stillinger, hvor hun havde fin indlevelse og synet af hendes smukke krop kunne nydes. 

Kemien blev heldigvis ret god og det blev til lidt grin og fnis fra hende, inden jeg fik lov til at kærtegne og kysse hendes babser. 

Tænker hun får besøg igen, bliver sku nød til nærstudere hendes dejlig stramme trimmede herlighed. 

 

Link virker ikke..!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, for 4 minutter siden:

Link virker ikke..!?

Hun er ude og shoppe efter hun fik lidt lommepenge ;)

Tænker det kommer op igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 3 timer siden:

Der skulle så have stået slikkes og ikke slikke, men ja, har opgivet at forstå de yndige små Thai piger :shock:

måske hun havde menstruation,  det kan gi en sjov eftersmag :P 

men med et hurtigt skyl inden opdages det ikke ved almindelig sex,

ja det har jeg bare oplevet et par gange, det med at en "regular" en gang imellem ikk vil slikkes men næsten gang gerne vil,

og min konklusion er at det er nok det som har gjort forskellen fra den ene uge til den næste ;) 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 32 minutter siden:

 det kan gi en sjov eftersmag

Det smager af jern. 
Jeg dukkede engang op mellem lårene på en sød thaipige, rød i hele ansigtet og hænder. Hun mente vi bare skulle knalde færdig, og så vaske det hele af efterfølgende. Det gjorde vi så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det smager af jern. 
Jeg dukkede engang op mellem lårene på en sød thaipige, rød i hele ansigtet og hænder. Hun mente vi bare skulle knalde færdig, og så vaske det hele af efterfølgende. Det gjorde vi så. 

Så det var ved den lejlighed du tog dit profilbillede? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...