Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun kalder sig ikke SF, det betyder bare Smiler Frækt. Hendes profil hedder LiggerKlarMedBindForØjnene.
Men man har da set de billeder før? Hun har tidligere annonceret med fokus på sin ganske store klit, og uden blindfold. Men jeg har ikke erfaring selv med hende.

Skrevet
AntonH skrev, for 15 minutter siden:

Hun kalder sig ikke SF, det betyder bare Smiler Frækt. Hendes profil hedder LiggerKlarMedBindForØjnene.
Men man har da set de billeder før? Hun har tidligere annonceret med fokus på sin ganske store klit, og uden blindfold. Men jeg har ikke erfaring selv med hende.

Mener også der ligger flere anmeldelser på hende - søg og du skal finde ;-)

Skrevet

Der ligger f.eks. dette indlæg: https://www.eroguide.dk/forum/topic/155265-ligger-klar-med-bind-for-øjnene/

Du skal nok være opmærksom på hvordan du henvender dig. Flere har oplevet at spørgsmål - selv ganske få og rimelige spørgsmål - medfører du bliver bedt om at finde andre at besøge. 

Giv gerne en anmeldelse hvis du besøger hende. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange. 

Både med held og uden held. De første gange i Kalundborg som er helt tilbage omkring 2006-2008 årene, var det en super fræk oplevelse.  Så fulgte et par besøg som var ok men heller ikke mere. Seneste forsøg gik i vasken da hun simpelthen talte til mig som om jeg var idiot. Så sagde jeg farvel og har ingen interesse i at forsøge igen. Med andre ord. Så er det gået let med ad bakke siden de første besøg. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun var også i Slagelse i flere år... 

• 1 year later...
Skrevet
Trukkun skrev, den 20.6.2022 at 15:48:

Er der nogle der kender hende der bare kalder sig *SF* og skriver at hun ligger klar.

https://annoncelight.dk/showad/322816

.

Redigeret af Lasselas

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.