Hop til indhold
Niels hansen

Camilla i Middelfart

Recommended Posts

Thecabel skrev, for 2 minutter siden:

Ja kender godt Camilla det hende der arbejder i Føtex super flink…

Ok nu er det ikke lige Føtex hun arbejder i morgen jeg har set hendes annonce i på annonce light Thecabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels hansen skrev, for 10 minutter siden:

Ok nu er det ikke lige Føtex hun arbejder i morgen jeg har set hendes annonce i på annonce light Thecabel

måske et link ville hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niels hansen skrev, for 41 minutter siden:

Ok nu er det ikke lige Føtex hun arbejder i morgen jeg har set hendes annonce i på annonce light Thecabel

Hvad så med, at ligge et link ind, ellers ender det i en gætte konkurrence og dumme svar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thecabel skrev, den 20.6.2022 at 14:58:

Ja kender godt Camilla det hende der arbejder i Føtex super flink…

simpelthen utilstedelig at fortælle hvor Q arbejder... hold dog din kæft og tænk dig om... det er indiskret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 21 minutter siden:

simpelthen utilstedelig at fortælle hvor Q arbejder... hold dog din kæft og tænk dig om... det er indiskret 

Jeg tror at du overreagere "en lille smule" Kommentaren er ment som en joke, da trådstarteren ikke har lagt et link ind, og blot skriver "Camilla fra Middelfart " 

Den havde de fleste af os fanget. 

Hvis humor ikke lige er din stærke side, så skal du passe ekstra på hvis nogen siger" banke banke på/ knock knock" 

Du skal endelig ikke svare! Jeg ser en risiko for at du igen bliver stødt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, den 2.7.2022 at 18:16:

Jeg tror at du overreagere "en lille smule" Kommentaren er ment som en joke, da trådstarteren ikke har lagt et link ind, og blot skriver "Camilla fra Middelfart " 

Den havde de fleste af os fanget. 

Hvis humor ikke lige er din stærke side, så skal du passe ekstra på hvis nogen siger" banke banke på/ knock knock" 

Du skal endelig ikke svare! Jeg ser en risiko for at du igen bliver stødt.

 

jeg mener stadig det er totalt indiskret og direkte forkasteligt at fortælle hvor de arbejder

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 4 minutter siden:

jeg mener stadig det er totalt indiskret og direkte forkasteligt at fortælle hvor de arbejder

Jeg forstod kommentaren med at hun arbejder i Føtex som en joke da der manglede link til "Camilla" så andre kunne vide hvem der menes. Så det med Føtex var bare noget der blev slynget ud. I hvert fald efter min bedste overbevisning. HVIS hende der menes rent faktisk arbejder i Føtex og har et "bijob" som GP.... Ja, så er vi da helt enige om at det er forkasteligt at nævne det. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 2 timer siden:

dejligt hvis det var en joke... men kunne jo være rart at vide.... 

Ved du nu. Burde du havde vist for længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 4 timer siden:

dejligt hvis det var en joke... men kunne jo være rart at vide.... 

Knock knock...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...