Hop til indhold

Camilla i Middelfart

Featured Replies

Skrevet

Ja kender godt Camilla det hende der arbejder i Føtex super flink…

Skrevet
  • Author
Thecabel skrev, for 2 minutter siden:

Ok nu er det ikke lige Føtex hun arbejder i morgen jeg har set hendes annonce i på annonce light Thecabel

Skrevet
Niels hansen skrev, for 10 minutter siden:

Ok nu er det ikke lige Føtex hun arbejder i morgen jeg har set hendes annonce i på annonce light Thecabel

måske et link ville hjælpe

Skrevet
Niels hansen skrev, for 41 minutter siden:

Hvad så med, at ligge et link ind, ellers ender det i en gætte konkurrence og dumme svar.

• 2 weeks later...
Skrevet
Thecabel skrev, den 20.6.2022 at 14:58:

simpelthen utilstedelig at fortælle hvor Q arbejder... hold dog din kæft og tænk dig om... det er indiskret 

Skrevet
biker skrev, for 21 minutter siden:

simpelthen utilstedelig at fortælle hvor Q arbejder... hold dog din kæft og tænk dig om... det er indiskret 

Jeg tror at du overreagere "en lille smule" Kommentaren er ment som en joke, da trådstarteren ikke har lagt et link ind, og blot skriver "Camilla fra Middelfart " 

Den havde de fleste af os fanget. 

Hvis humor ikke lige er din stærke side, så skal du passe ekstra på hvis nogen siger" banke banke på/ knock knock" 

Du skal endelig ikke svare! Jeg ser en risiko for at du igen bliver stødt.

• 2 weeks later...
Skrevet
Hfyr skrev, den 2.7.2022 at 18:16:

Jeg tror at du overreagere "en lille smule" Kommentaren er ment som en joke, da trådstarteren ikke har lagt et link ind, og blot skriver "Camilla fra Middelfart " 

Den havde de fleste af os fanget. 

Hvis humor ikke lige er din stærke side, så skal du passe ekstra på hvis nogen siger" banke banke på/ knock knock" 

Du skal endelig ikke svare! Jeg ser en risiko for at du igen bliver stødt.

jeg mener stadig det er totalt indiskret og direkte forkasteligt at fortælle hvor de arbejder

Skrevet
biker skrev, for 4 minutter siden:

jeg mener stadig det er totalt indiskret og direkte forkasteligt at fortælle hvor de arbejder

Jeg forstod kommentaren med at hun arbejder i Føtex som en joke da der manglede link til "Camilla" så andre kunne vide hvem der menes. Så det med Føtex var bare noget der blev slynget ud. I hvert fald efter min bedste overbevisning. HVIS hende der menes rent faktisk arbejder i Føtex og har et "bijob" som GP.... Ja, så er vi da helt enige om at det er forkasteligt at nævne det. :-) 

Skrevet

Stop nu var ment som en joke for pokker

Skrevet
Thecabel skrev, for 26 minutter siden:

Stop nu var ment som en joke for pokker

dejligt hvis det var en joke... men kunne jo være rart at vide.... 

Skrevet
biker skrev, for 2 timer siden:

Ved du nu. Burde du havde vist for længe siden. 

Skrevet
biker skrev, for 4 timer siden:

Knock knock...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.