Hop til indhold

Thai Massage/ Jaw ved Lemvig .

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg søger noget som kender til Thai Massage/ Jaw ved Lemvig og besøger den , jeg ringer der til for at høre om hvad massage det har , snakke med piger hun sagde hun havde massage og da jeg spurte ind til hvad en time kostet smed hun røget på  så det svar fik jeg ikke  , ved kun det er massage  og har adressen intet andet kunne jeg få at vide , det er normalt de svare kunder på den måde hvórdan kan jeg så vide hvor mange penge man skal have med og hvad massage og sex hun har..  håber en kan hjælpe med lidt oplysninger om det sted og ydelser de har .......

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet

Mange af stederne kører sexdelen lidt under radaren, og er ikke vilde med alt for direkte spørgsmål i telefonen. Hæv det beløb du vil bruge, og tag hen og spørg personligt.

Skrevet
  • Author

men ikke en gang en gang krops massage kun jeg få at vide  hvad koster  i telefonen , så er det jo svært at vide hvad det koster og man skal have med ...

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.