Hop til indhold
Guest matrix

Nika GFE New in the city Ejby 5592

Recommended Posts

Guest matrix

En lille anmeldelse af Nika fra Ejby
45 min GFE + SF

Betalte hende, tog et hurtigt bad..

Nå videre til sex delen
Først et standard BJ, herefter fik jeg lov til at slikke hende lidt, rørt og fyret lidt op for hende, men jeg bliv selv hurtigt liderlig, på med gummi, tog hende i missionærstilling, fik lov til at giv gas.. masser af kys , tungekys, her efter tog jeg hende i doggy..

Lidt blød / jævn massage, efter sex... lidt smalltalk, som jeg selv måtte holde i gang..

Efter 5 -10 massage / smalltalk, bad hun vende mig om, så hun kunne give mig et BJ mere, nå på med gummi og en tur mere i doggy, men efter 2-3 min, måtte jeg give op... kunne jeg ikke mere


Karakter 1-10

Stedet 7

Kemi 2

GFE 5

Sex 6

 

Hun er en meget sexet ,kærlig pige, smukt ansigt og lækker krop, men det er var desværre ikke "high level service GFE" for mig, da kemien mellem os ikke var tilstede ... ikke et genbesøg herfra, selv om servicen var i top

Og jeg hader når GP´er SMS med næste kunde, under mit besøg...

 

https://annoncelight.dk/showad/275591

Del dette indlæg


Link til indlæg
matrix skrev, for 2 timer siden:

En lille anmeldelse af Nika fra Ejby
45 min GFE + SF

Betalte hende, tog et hurtigt bad..

Nå videre til sex delen
Først et standard BJ, herefter fik jeg lov til at slikke hende lidt, rørt og fyret lidt op for hende, men jeg bliv selv hurtigt liderlig, på med gummi, tog hende i missionærstilling, fik lov til at giv gas.. masser af kys , tungekys, her efter tog jeg hende i doggy..

Lidt blød / jævn massage, efter sex... lidt smalltalk, som jeg selv måtte holde i gang..

Efter 5 -10 massage / smalltalk, bad hun vende mig om, så hun kunne give mig et BJ mere, nå på med gummi og en tur mere i doggy, men efter 2-3 min, måtte jeg give op... kunne jeg ikke mere


Karakter 1-10

Stedet 7

Kemi 2

GFE 5

Sex 6

 

Hun er en meget sexet ,kærlig pige, smukt ansigt og lækker krop, men det er var desværre ikke "high level service GFE" for mig, da kemien mellem os ikke var tilstede ... ikke et genbesøg herfra, selv om servicen var i top

Og jeg hader når GP´er SMS med næste kunde, under mit besøg...

 

https://annoncelight.dk/showad/275591

Ked af at kemien mellem dig og Nika ikke virkede. Har besøgt hende flere gange og ikke alene mega-fræk i sengen, men hun er også mega-sød at snakke med. Samt hun har ikke travlt med at få kunder ud af døren som mange andre piger jeg har været hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, den 28.6.2022 at 19:58:

Hun ser godt ud, er hendes bryster naturlige, eller hjulpet lidt på vej?

De er naturlige, og lange, men berøringsvenlige. Syns billederne snyder lidt. Men hun knepper godt uden så meget brok;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...