Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Gina i Vejle i fredags.

https://annoncelight.dk/showad/275143

Super sød pige, nok midt i 30’ erne, og med et utrolig sødt ansigt. Hun har små a bryster med stive nippels og glat.

Købte 30 min fp og startede med 5 min massage.. Ikke noget dybt men blot behagelig berøring med en anelse tryk.

Derefter over i en meget godkendt SF som heldigvis var af længere varighed. Det er hun sku go til….. Derefter hende ned at ligge og ud fra hendes stønnen og vrid, er det vist noget hun nyder. 
Derefter på med hætten og med stille, langsomme og dybe stød var jeg tæt på. Afsluttede på hendes mave/bryster og derefter et bad.

Pigen: 9

Stedet: 8, ud til befærdet vej men kan benytte sideindgangen. Mindre rum med briks men rent og pænt.

Prisen: Standard Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Besøgte lige Gina igen i dag. Og lige som tidligere lever hun helt op til standarden. Meget nærværende og forsøger virkeligt alt for at man er tilfreds og glad. Så gør det jo heller ikke noget at hun møder en med nybarberet f….

Den nye pige på stedet, Mena, er der nogen som har haft fornøjelse af hende ?? Jeg har fået fortalt og det var en pige som tidligere har været på stedet som kom retur..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...