Hop til indhold
Flottemartin

Cuckold som vil låne sin partner ud.

Recommended Posts

Der er noget det blomstre i mig for tiden, og det bliver værre og værre. Kunne godt tænke mig  at "låne" en mands partner til sex, med hans accept. Det ville være ekstra pirrende hvis han ville kigge på imens jeg fetere og forkæler hans kvinde. Alder er ikke så vigtigt, men renlighed,  empati og fysisk tiltrækning skal være til stede i legen. Sidder der mon nogen bag skærmene derude som kunne hjælpe?

Lidt data på mig:

44 somre.

183 cm.

89 Kg.

Flot fyr(siges der)

Velproportioneret, empatisk, humoristisk og styr på livet.

Redigeret af Flottemartin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thecabel

Det da dejligt der noget der blomstre skønt. Men forstår ikke helt hvorfor du ikke kigger mod de annoncer der er med par der søger en som dig på diverse annonce steder. Held og lykke håber du finder et frækt par. Kan sagtens sætte mig ind i din fantasi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thecabel
Flottemartin skrev, for 17 minutter siden:

Man skal jo starte et sted, og jeg startede her. Har du nogen forslag til sider som kan bruges?

Kig på annoncelight. Eller lav din egen. Har jeg gjort da jeg søgte noget ligende dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en anden nævner, så er det på scor og i swinger klub forums, at du finder par der nyder denne form for sexuelle lege B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fisk123

Søger faktisk en mand som vil fylde min kone med sperm, et hurtigt frækt knald i en skov/parkeringsplads. men.... har brug for dokumentation for sygdomfrihed(klamydia, gonore og hiv) og et billede, så det er der vores problemet opstår. Hun er ca 30 år og ret lækker, så har sagt hun bare skal tage i byen og får det gjort på toilettet med en anden, men hun frygter at få sygdomme... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisk123 skrev, for 6 timer siden:

Søger faktisk en mand som vil fylde min kone med sperm, et hurtigt frækt knald i en skov/parkeringsplads. men.... har brug for dokumentation for sygdomfrihed(klamydia, gonore og hiv) og et billede, så det er der vores problemet opstår. Hun er ca 30 år og ret lækker, så har sagt hun bare skal tage i byen og får det gjort på toilettet med en anden, men hun frygter at få sygdomme... 

Hvor, hvornår og hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisk123 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er også frisk på at fylde din kone med sperm. Så lad os finde ud af detaljerne med test og billede. 

Skriv PB for nærmere, hvis interesseret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flottemartin skrev, den 19.6.2022 at 16:31:

Der er noget det blomstre i mig for tiden, og det bliver værre og værre. Kunne godt tænke mig  at "låne" en mands partner til sex, med hans accept. Det ville være ekstra pirrende hvis han ville kigge på imens jeg fetere og forkæler hans kvinde. Alder er ikke så vigtigt, men renlighed,  empati og fysisk tiltrækning skal være til stede i legen. Sidder der mon nogen bag skærmene derude som kunne hjælpe?

Lidt data på mig:

44 somre.

183 cm.

89 Kg.

Flot fyr(siges der)

Velproportioneret, empatisk, humoristisk og styr på livet.

Hej Flotte Martin

Det kan godt være, vi kan hjælpe dig ; )

Skriv lidt om hvad du forventer dig og hvad hun kan forvente sig af dig.

D&G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...