Flottemartin 13 Skrevet 19. Juni, 2022 (edited) Der er noget det blomstre i mig for tiden, og det bliver værre og værre. Kunne godt tænke mig at "låne" en mands partner til sex, med hans accept. Det ville være ekstra pirrende hvis han ville kigge på imens jeg fetere og forkæler hans kvinde. Alder er ikke så vigtigt, men renlighed, empati og fysisk tiltrækning skal være til stede i legen. Sidder der mon nogen bag skærmene derude som kunne hjælpe? Lidt data på mig: 44 somre. 183 cm. 89 Kg. Flot fyr(siges der) Velproportioneret, empatisk, humoristisk og styr på livet. Redigeret 19. Juni, 2022 af Flottemartin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 19. Juni, 2022 Det da dejligt der noget der blomstre skønt. Men forstår ikke helt hvorfor du ikke kigger mod de annoncer der er med par der søger en som dig på diverse annonce steder. Held og lykke håber du finder et frækt par. Kan sagtens sætte mig ind i din fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flottemartin 13 Skrevet 19. Juni, 2022 (edited) Man skal jo starte et sted, og jeg startede her. Har du nogen forslag til sider som kan bruges? Redigeret 19. Juni, 2022 af Flottemartin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 19. Juni, 2022 Flottemartin skrev, for 17 minutter siden: Man skal jo starte et sted, og jeg startede her. Har du nogen forslag til sider som kan bruges? Kig på annoncelight. Eller lav din egen. Har jeg gjort da jeg søgte noget ligende dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flottemartin 13 Skrevet 19. Juni, 2022 @Thecabel takker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 301 Skrevet 19. Juni, 2022 Tror du får større succes på scor.dk eller swingeren.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monte 62 Skrevet 19. Juni, 2022 Som en anden nævner, så er det på scor og i swinger klub forums, at du finder par der nyder denne form for sexuelle lege Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 20. Juni, 2022 Søger faktisk en mand som vil fylde min kone med sperm, et hurtigt frækt knald i en skov/parkeringsplads. men.... har brug for dokumentation for sygdomfrihed(klamydia, gonore og hiv) og et billede, så det er der vores problemet opstår. Hun er ca 30 år og ret lækker, så har sagt hun bare skal tage i byen og får det gjort på toilettet med en anden, men hun frygter at få sygdomme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Triton 24 Skrevet 20. Juni, 2022 Fisk123 skrev, for 6 timer siden: Søger faktisk en mand som vil fylde min kone med sperm, et hurtigt frækt knald i en skov/parkeringsplads. men.... har brug for dokumentation for sygdomfrihed(klamydia, gonore og hiv) og et billede, så det er der vores problemet opstår. Hun er ca 30 år og ret lækker, så har sagt hun bare skal tage i byen og får det gjort på toilettet med en anden, men hun frygter at få sygdomme... Hvor, hvornår og hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 20. Juni, 2022 Fisk123 skrev, for 7 timer siden: Søger faktisk en mand som vil fylde min kone med sperm, et hurtigt frækt knald i en skov/parkeringsplads. men.... har brug for dokumentation for sygdomfrihed(klamydia, gonore og hiv) og et billede, så det er der vores problemet opstår. Hun er ca 30 år og ret lækker, så har sagt hun bare skal tage i byen og får det gjort på toilettet med en anden, men hun frygter at få sygdomme... Jeg er også frisk på at fylde din kone med sperm. Så lad os finde ud af detaljerne med test og billede. Skriv PB for nærmere, hvis interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D&G 3 Skrevet 8. November, 2022 Flottemartin skrev, den 19.6.2022 at 16:31: Der er noget det blomstre i mig for tiden, og det bliver værre og værre. Kunne godt tænke mig at "låne" en mands partner til sex, med hans accept. Det ville være ekstra pirrende hvis han ville kigge på imens jeg fetere og forkæler hans kvinde. Alder er ikke så vigtigt, men renlighed, empati og fysisk tiltrækning skal være til stede i legen. Sidder der mon nogen bag skærmene derude som kunne hjælpe? Lidt data på mig: 44 somre. 183 cm. 89 Kg. Flot fyr(siges der) Velproportioneret, empatisk, humoristisk og styr på livet. Hej Flotte Martin Det kan godt være, vi kan hjælpe dig ; ) Skriv lidt om hvad du forventer dig og hvad hun kan forvente sig af dig. D&G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martinh 13 Skrevet 8. November, 2022 Hej Martin Jeg tror måske også godt at jeg kunne hjælpe, jeg sender dig en besked. Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg