Hop til indhold

Recommended Posts

Mistress Nelly var virkelig imødekommende og nem at snakke med inden mødet.

Hun er en virkelig smuk pige og en streng domina. Jeg kan godt lide at afprøve mine grænser og hun var god til at finde balancen. Hun var virkelig god til at fornemme stemningen og følte mig tryg under hele mødet.

Håber på at mødes med hende igen

https://annoncelight.dk/showad/345495

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er der også en mandekrop i billedprofilen?

Hun reklamerer med hun har en slave, så mon ikke det er ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 19 minutter siden:

Hun reklamerer med hun har en slave, så mon ikke det er ham. 

Jo, det har du ret i.

Og det er så ikke Nelly/Celina Gold/Celina som var på klinik  i København? 

Men hvorfor skulle hun pludselig være på Urmagerstien på Amager i Kbh. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Jo, det har du ret i.

Og det er så ikke Nelly/Celina Gold/Celina som var på klinik  i København? 

Men hvorfor skulle hun pludselig være på Urmagerstien på Amager i Kbh. ?

Jeg skal ikke kunne sige om det er Celina, men jeg vil stadig påstå at hun minder utroligt meget om hende. Ang. stedet kan hun, hvis det er hende, vel have skiftet fra klinik til noget PD på amager? Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor du spørger om om den del - jeg svarede bare på hvad jeg tolkede billedet af manden som ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 34 minutter siden:

Jeg skal ikke kunne sige om det er Celina, men jeg vil stadig påstå at hun minder utroligt meget om hende. Ang. stedet kan hun, hvis det er hende, vel have skiftet fra klinik til noget PD på amager? Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor du spørger om om den del - jeg svarede bare på hvad jeg tolkede billedet af manden som ;)

Nom'en...Det var bare navnet Nelly som lige slog mig samt nogle af billederne kunne godt ligne hende i profil..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er lidt af et dilemma. Ud fra billeder og tekst, så har jeg virkeligt meget lyst til at besøge Nelly som Domina.
 

Det der trigger mig en smule, det er, at de 3 anmeldelser der er kommet af hende denne uge, alle som en,  er fra helt nyoprettede anmeldere. Én ny, der har haft så god en oplevelse, at vedkommende har følt sig kaldet til at oprette en profil og lave en anmeldelse, det har jeg ikke nogle betænkeligheder ved. Men 3 på én uge? 
 

Og den næste ting, og her synes jeg generelt ellers ikke jeg er nærig, men jeg synes priserne er spøjse. De mange fantastiske Dominaer, velatablerede og med eget udstyret studio, eller med adgang til et, ligger omkring 2500 i timen. Det betaler jeg gladeligt (og har gjort det mange gange) og jeg ville også gerne betale 2700 for en time, som Nelly Beder om. Men forstår ikke at feks breathcontrol er 300kr ekstra, urin 400kr ekstra. Måske er jeg gammel, men en time kommer hurtigt op i 3500, som alligevel er en del mere, end de etablerede navne, som man kender og ved hvad står for, beder om. 
 

Kan godt se, at dette indlæg lugter af irritation, men i virkeligheden, så gad jeg uroligt godt, at se en anmelder med nogle år på bagen eller blot med flere anmeldelser  herinde, kom med en beskrivelse der gav mig et virtuelt los i røven og fik mig til at booke en session. For dejlig, det ser hun HELT BESTEMT ud til at være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...