Hop til indhold

Pige der modtager Golden Shower

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender nogle piger der modtager Golden Shower- det behøves ikke at være med slug, men jeg synes det kunne være frækt og prøver at pisse på en 

Skrevet

Det tvivler jeg vel på..

Men det giver gode minder til dengang JT kom med nye udgivelser hver måned.

Tyske piger var ikke skræmte hvis pengene var gode

https://www.xvideos.com/?k=GGG+piss&p=1

Ærgeligt at disse optagelser lidt er gået i stå i de sidste 7-8 år, og helt i stå de sidste 3 år.

MeToo og Corona har ødelagt branchen lidt..Håber virkelig JT får det op og køre som for 10-15 år siden, hvor unge og ganske attraktive gymnasiepiger ville gøre A-L-T for penge med nye udgivelser 1-2 gange om måneden.

Favoritten var Nadja, Hanna C., Elise, Celine og Victoria som alle lavede mere end blot 5 film for GGG Filme i Berlin

Hvorfor findes sådan unge piger ikke i Danmark :?:

Tyske piger er vel bare mere eksperimenterende og liderlige når GGG siden 1997 har lavet mere end 1500 film med piger under 28 år..Uhørt i norden.

Redigeret af ppd

Skrevet
Ledelsen skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der kender nogle piger der modtager Golden Shower- det behøves ikke at være med slug, men jeg synes det kunne være frækt og prøver at pisse på en 

Ja det er da mega frækt især i BDSM leg.

Men det noget som kræver mental træning og forberedelse inden. Du skal derfor ikke forvente at du kan selvom du har lavet aftale og har lyst. 

Held og lykke med det :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.