Hop til indhold

Roskilde Festival

Featured Replies

Skrevet

Det er lidt en fantasi, der har brygget sig stille og roligt varm i mit hoved i den seneste tid. Købesex på RF. Bare have en aftale i bogen a la "mandag kl 23:30 bag vindmøllen", som var det ethvert andet almindeligt hookup. Det frække, synes jeg, er at dyrke tabuet i købesex på et offentligt sted, men hvor det ikke bliver bemærket videre.

Ved I, om der er overhovedet er at marked?

Skrevet
padelguden skrev, den 19.6.2022 at 12:42:

Hvis der er liderlige fyre, er der et marked.

Det er så blot om priserne er "festival venlige" - der er jo sandsynligvis tale om hyrdetimer i telt, og det har altid suttet røv på Roskilde

Skrevet
Argent skrev, den 24.6.2022 at 11:44:

Det er så blot om priserne er "festival venlige" - der er jo sandsynligvis tale om hyrdetimer i telt, og det har altid suttet røv på Roskilde

Indrømmer gerne at jeg har suttet på en røv, i et telt til Roskilde Festival 1984.. Hun tændte på rimning... 

Redigeret af Francois

Skrevet

Et par kolde bajere, og ditto flasker billig hvidvin, og en god slat hash gør underværker, og giver acess til pussy, det var min oplevelse i slut halvfjerdeserne og primofirserne - ja i telt, og helst de første to dage, på 3-4-5-6 ….dagen, der er det lidt uhygiejnisk og sur fi..e

Skrevet
Francois skrev, for 6 timer siden:

Indrømmer gerne at jeg har suttet på en røv, i et telt til Roskilde Festival 1984.. Hun tændte på rimning... 

Jeg beundrer dit mod :D

De eneste historier om den slags jeg har fra Roskilde, medførte en omgang stafylokokker. En gut der (som du) skulle spise fra stjernefrugten, og den anden en veninde der valgte at deepthroate en gut der vist havde været en dag (eller fire) for længe om at vaske vedhænget

Tak, men nej tak :mellow:

Telt-sex på Roskilde er kun sjovt når det er i de tidlige nattetimer, hvor temperaturen rent faktisk er til at være i et telt :P

Skrevet

Det er lidt en fantasi, der har brygget sig stille og roligt varm i mit hoved i den seneste tid. Købesex på RF. Bare have en aftale i bogen a la "mandag kl 23:30 bag vindmøllen", som var det ethvert andet almindeligt hookup. Det frække, synes jeg, er at dyrke tabuet i købesex på et offentligt sted, men hvor det ikke bliver bemærket videre.

Den risiko løber jeg ikke. Jeg vil ha' ordnede forhold med pigerne.

Skrevet

Jeg tror faktisk der er piger eller kvinder som dyrker dogging på festivalerne,  selvfølgelig er der det. Og det bliver selvfølgelig ikke bemærket da de fleste er fulde og dyrker sex, så købesex fletter ret godt ind i festivalerne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.