Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte mansiongirls tidligere i dag. Blev mødt af først Helene og dernæst en fnisende og solbrun Anna - det blev hende.

Jeg blev vist ned i kælderen og tilbudt et bad som jeg sagde ja tak til, og mens jeg gjorde det, vekslede Anna penge og ventede på mig på værelset. Havde valgt fransk/dansk cocktail.

Jeg kom ind på værelset og med det samme trak Anna sig hen til mig, begyndte at røre, krævende, over det hele og satte sig nu pludselig ned, med snuptag trukket kondom på af begynd te et fantatisk fransk stykke arbejde.

For at gøre det lige kort så blev dette til en virkelig god oplevelse hvor Anna faktisk overbeviste mig om at hun selv virkeig fik noget ud af det (man ved aldrig men jeg lod mig overbevise indtil jeg kom ud og fik tænkt mig om...)

Det endte i en intensiv orgasme med sprøjt ud over hendes temmelig store bryster.

Anne er vel ca 30 år, solbrun, trænet, virkelig sød, og giver sig hen - eller er en bedre skuespiller end de fleste glædespiger. Meget pumpede bryster - måske lidt for meget for min smag - men det fungerede alt sammen fantastisk. I virkeligheden sådan lidt GFE agtigt.

Kommer jeg igen. Det tror jeg.

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=145

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes bryster er jo næsten i samme liga som Linse Kesslers?!

Ja..men hun bærer det på en helt anden måde.

De ER kæmpe - og ikke noget jeg normalt går efter - men her var det hele bare frækt!

:)

Glemte også at nævne at hendes fransk virkelig var fornuftig udøvet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var fordi Anna i onsdags - var vist en af hendes første kunder. Normalt er jeg mere til, skal vi sige, 'naturlige' piger, men jeg tænkte, at det kunne være sjovt at prøve :) Lad os starte med det negative: Anna bryster er ikke så bløde... Og så det positive: ALT DET ANDET! Hun spurgte sågar, da hun var i gang med det franske, "is it deep enough?" Det er sgu da service :)

Anyways; thumbs up til Anna.

-JC

Ps. Hendes alder er nok 30 år plus moms, men det gør ikke noget! Se eventuelt her: http://www.termingirls24.de/engl/modell.php?id=26

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se, at Anna er tilbage hos Mansiongirls i de næste par dage. Hendes billeder ser særdeles fristende ud:

http://mansiongirls.dk/pige.php?id=145

Jeg har lidt blandede erfaringer hos Mansiongirls - billeder er ægte nok, men det nytter jo ikke så meget hvis pigen i mellemtiden har taget 10 kg. på.

Er der nogen der har besøgt hende i denne omgang? Hvor stor lighed er der mellem Anna i virkeligheden og billederne på hjemmesiden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...