ken@ken 9 Skrevet 18. Juni, 2022 Et svineri/stank i udeområdet uden sidestykke. kæft det er ulækkert med køkkenrullepapir,madrester plast, og den gamle bygning og rummene er ikke et hak bedre,,gælder for en del adresser i Kolding..hold jer væk..og pigen på billederne er langt fra beskrivelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6824 Skrevet 18. Juni, 2022 (edited) ken@ken skrev, for 3 timer siden: Et svineri/stank i udeområdet uden sidestykke. kæft det er ulækkert med køkkenrullepapir,madrester plast, og den gamle bygning og rummene er ikke et hak bedre,,gælder for en del adresser i Kolding..hold jer væk..og pigen på billederne er langt fra beskrivelsen. Kære ken@ken Det sted er mindst 49 år gammel ?!?!?! - jo, - for jeg var der selv 1 gang i sommeren 73, og jeg husker det var et gammelt sted - der var ikke noget fræk / syndigt over det - - - det er det, som dukker op i min hukommelse om stedet, - det har brændt sig fast i 49 år Prisen dengang for dansk på en massageklinik 100 - 125kr uden gummi. - - det var niveauet dengang i begyndelsen af 70érne fede frække fisse-tider - dengang --------------- En anden ting jeg også husker, og det er meget positivt, det er hende massagepigen (det hed de dengang) var meget ældre end jeg på 21 år - jeg husker hende 50++++ lidt yngre end min egen mormor!!! Jeg var ved at trække mig for hun var jo gevaldigt ældre end mig - en liderlig hvalp på 21 år; men hun insisterede, og jeg husker det nogenlunde som dette : "kom og lav det dejlige med mig - jeg er også god". Og så stod hun jo der i trusser og BH, denne velformede modne frue og gjorde sig til overfor mig, og så "overgav jeg mig til hende" og betalte og så kneppede vi. Med "overgav jeg mig til hende" mener jeg, at jeg lod hende tage styringen, - være i hendes flow hvordan samlejet skulle være. Jeg husker hende for noget godt og dejligt, og hun som sådan også har været med til i min unge alder at give mig "smag for" ældre voksne kvinder, jeg har faktisk altid skubbet kvinders alder sådan en 10 - 20 år foran mig. Også ude i "civile liv" og det var ikke tilbud der manglede fra voksne kvinder - også gifte :-)) Håber ikke dette er en alvorlig afsporing; men fortiden dukkede op på en god måde i hvert fald for mig. Mange hilsner Nye tider Redigeret 18. Juni, 2022 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 18. Juni, 2022 ken@ken skrev, for 4 timer siden: Et svineri/stank i udeområdet uden sidestykke. kæft det er ulækkert med køkkenrullepapir,madrester plast, og den gamle bygning og rummene er ikke et hak bedre,,gælder for en del adresser i Kolding..hold jer væk..og pigen på billederne er langt fra beskrivelsen. Det er efter min mening uegnet til menneskebolig, og havde det været dyr i rummene, havde dyrenes værn sikkert krævet det nedlagt. Jeg besøgte stedet for 6-7 år siden og gik igen knus til alle, tykke og smalle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 19. Juni, 2022 Nye tider skrev, for 11 timer siden: Kære ken@ken Det sted er mindst 49 år gammel ?!?!?! - jo, - for jeg var der selv 1 gang i sommeren 73, og jeg husker det var et gammelt sted - der var ikke noget fræk / syndigt over det - - - det er det, som dukker op i min hukommelse om stedet, - det har brændt sig fast i 49 år Prisen dengang for dansk på en massageklinik 100 - 125kr uden gummi. - - det var niveauet dengang i begyndelsen af 70érne fede frække fisse-tider - dengang --------------- En anden ting jeg også husker, og det er meget positivt, det er hende massagepigen (det hed de dengang) var meget ældre end jeg på 21 år - jeg husker hende 50++++ lidt yngre end min egen mormor!!! Jeg var ved at trække mig for hun var jo gevaldigt ældre end mig - en liderlig hvalp på 21 år; men hun insisterede, og jeg husker det nogenlunde som dette : "kom og lav det dejlige med mig - jeg er også god". Og så stod hun jo der i trusser og BH, denne velformede modne frue og gjorde sig til overfor mig, og så "overgav jeg mig til hende" og betalte og så kneppede vi. Med "overgav jeg mig til hende" mener jeg, at jeg lod hende tage styringen, - være i hendes flow hvordan samlejet skulle være. Jeg husker hende for noget godt og dejligt, og hun som sådan også har været med til i min unge alder at give mig "smag for" ældre voksne kvinder, jeg har faktisk altid skubbet kvinders alder sådan en 10 - 20 år foran mig. Også ude i "civile liv" og det var ikke tilbud der manglede fra voksne kvinder - også gifte :-)) Håber ikke dette er en alvorlig afsporing; men fortiden dukkede op på en god måde i hvert fald for mig. Mange hilsner Nye tider Er kommet en del på nummer 47, også i start/midt 70 og det var en god oplevelse hver gang. Søde unge piger på ca. samme alder som mig selv. Og til en overkommelig pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg