Hop til indhold
grevar

Erfaring med Leonora / mas999, 5592 Ejby

Recommended Posts

Jeg har også set hendes billeder flere gange, har dog ikke besøgt hende, så kan desværre ikke hjælpe, heller ikke med evt. tidligere anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tids pause, faldt valget på denne skønne kvinde. 
jeg har aldrig mødt en så dejlig og hjertevarm Kvinde, hendes massage sendte mig i den 7. Himmel og jeg sidder stadig med et smil på læben.

Hun får min varmeste anbefaling, så kom bare afsted hvis du vil forkæle dig selv i særklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Waps
Ja, det er det me 99% sikkerhed. Tlf. nr er det samme og billederne er af samme kvinde.
Kan anbefale hende. 
Har besødt hende, da hun holdt til på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jens1, 

hvorfor var hun spild af tid? En ting er da at være skuffet over ikke møde den man havde sat sig for, men..

Nu er jeg ikke skide aktiv med at komme på besøg. Mest fordi den håndfuld gange jeg har prøvet lykken, har jeg ca.80% af gangene ogsåmødt en anden end den der var i annoncen.. det er så pisse øv,at sidste gang, der gik jeg igen med det samme.. 

men hende her - har ikke selv mødt hende, men ifølge tidligere tråd, er det Leonora, der har skiftet billeder. Hvorfor, ja det ved jeg ikke.. 

Men tilbage til, hvorfor spild af tid? Hvad bestilte du? Hvad “fik” du? Hvad gik galt? 
 

ser frem til at høre fra dig, for havde faktisk tænkt på at besøge hende en halv times tid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BareMig123 skrev, for 17 timer siden:

Hej Jens1, 

hvorfor var hun spild af tid? En ting er da at være skuffet over ikke møde den man havde sat sig for, men..

Nu er jeg ikke skide aktiv med at komme på besøg. Mest fordi den håndfuld gange jeg har prøvet lykken, har jeg ca.80% af gangene ogsåmødt en anden end den der var i annoncen.. det er så pisse øv,at sidste gang, der gik jeg igen med det samme.. 

men hende her - har ikke selv mødt hende, men ifølge tidligere tråd, er det Leonora, der har skiftet billeder. Hvorfor, ja det ved jeg ikke.. 

Men tilbage til, hvorfor spild af tid? Hvad bestilte du? Hvad “fik” du? Hvad gik galt? 
 

ser frem til at høre fra dig, for havde faktisk tænkt på at besøge hende en halv times tid.. 

1. Billederne viser en yngre dame, og det passer ikke. Det er slet ikke hende på billederne.  2. Hendes ordforråd er meget begrænset, “hi baby, please, what you want”, som er turn off. Jeg gik igen. 

Redigeret af Jens1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...