Gæst Skrevet 11. Oktober, 2013 nu skal vi dæleme slå spaghettierne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 11. Oktober, 2013 bare rolig... Bente er med igen og han skal nok lave et par kasser! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2013 Jeg håber at en nuværende eller tidligere Esbjerg spiller, gør en forskel og afgøre kampen til Danmarks fordel.. Man er vel lokalpatriot VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2013 Så kom fodbold Ludvig på banen ingen fodbold tråd uden ham..... karma er intakt hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 11. Oktober, 2013 Beeeeeeeeeeeeeeeendtner. Kom så DK!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3728 Skrevet 11. Oktober, 2013 Hvorfor. Den samling latterlige amatører har alligevel ikke noget at gøre ved VM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 12. Oktober, 2013 Så sparer DBU da de penge :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2013 Nå på grønsværen var vi ikke gode nok så træder plan B i kraft Vi må satse på økonomien bliver så meget forværret i Italien, at jeg udløser en borgerkrig det har vi jo historisk set haft kæmpe succes med ( jugoslavien 92) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2013 Nå på grønsværen var vi ikke gode nok så træder plan B i kraft Vi må satse på økonomien bliver så meget forværret i Italien, at jeg udløser en borgerkrig det har vi jo historisk set haft kæmpe succes med ( jugoslavien 92) Du udløser en borgerkrig ??? Er det ikke nemmere med bestikke italienerne. Vi spillede den bedste kamp længe. Jeg troede ikke mine egne øjne da de udlignende det sidste mål Bad luck !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2013 Nå jo Nille, den havde jeg ikke lige tænkt over..... naturligvis vil bestikkelse være den rigtige løsning i Italien Vi var sateme gode.... synd de ikke spiller sådan hver gang for så havde vi klart været afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 13. Oktober, 2013 Jo men selvom vi bestikker Italien - så ændrer det ikke på at vi kun er nummer 3 i puljen. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 13. Oktober, 2013 Jo men selvom vi bestikker Italien - så ændrer det ikke på at vi kun er nummer 3 i puljen. Det kan man altså heller ikke... Italienere er ubestikkelige - det er en myte at Italien er korruot... bare se på Berlusconi, en sand hædersmand, som blot er offer for en uhæderlig smædekampagne :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Oktober, 2013 Det kan man altså heller ikke... Italienere er ubestikkelige - det er en myte at Italien er korruot... bare se på Berlusconi, en sand hædersmand, som blot er offer for en uhæderlig smædekampagne Men Berlusconi kunne holde nogle vilde Bunga Bunga Parties. Se selv: http://www.youtube.com/watch?v=Q8wpXKkrpcA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug 1 Skrevet 19. Oktober, 2013 Men Berlusconi kunne holde nogle vilde Bunga Bunga Parties. Se selv: http://www.youtube.com/watch?v=Q8wpXKkrpcA Som Charlie Brooker sagde: 'he is basicly an ejaculating penis, with an italian prime minister attached to it.' ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg