Hop til indhold

Emma Nature i Fælledparken

Featured Replies

Skrevet

Jeg forsøgte at besøge Emma sidste sommer, men der lykkedes det ikke, så nu skulle det ske. I går skete det så endelig at få booket et besøg :)

Nem kontakt over SMS efter jeg havde præsenteret mig og vi fik aftalt et tidspunkt, hvor hun gav en lokation i Fælledparken og så skulle jeg ringe til hende når jeg var der. Jeg var 5-10 min forsinket, hvilket jeg skrev til hende og det var intet problem heldigvis. Opringning på stedet og så guidning til hendes lille hyggeplads.

Hun er præcis som hun beskriver sig i sin annonce; ung, trusseløs og liderlig over konceptet med halv-offentlig sex. Smuk ung sød pige, der leverer fantastisk indlevende sex, kan godt lide at blive slikket og stram at trænge op i :P

Fræk omgang at få suttet pik og knalde en ung pige i sommerkjole, imens man kan høre folk gå forbi på en helt almindelig sommerfredag! Vi hyggesludrede lidt omkring weekendes planer efterfølgende og så luskede jeg ud af buskadset og fortsatte ud i verden som om intet var hændt.

Hun annoncerer på annoncelight.dk når hun tilbyder sin service, den er taget ned efter hun var aktiv fredag-lørdag i denne uge. Hold øje derinde hvis du gerne vil besøge hende ;)

Og til dem gerne vil vide det, så har hun både kondomer, glidecreme og vådservietter med hende, hygiejnen fejler intet!

Skrevet

Ja, det er en fræk oplevelse. Siden min oplevelse sidste år har hendes datoer ikke passet med min kalender, så jeg har, endnu, til gode at gentage den.

Skrevet
Tempur90 skrev, for 10 timer siden:

Emma

har du et link, @Tempur90?

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 6 timer siden:

har du et link, @Tempur90?

Direkte fra min post: "Hun annoncerer på annoncelight.dk når hun tilbyder sin service, den er taget ned efter hun var aktiv fredag-lørdag i denne uge. Hold øje derinde hvis du gerne vil besøge hende ;)"

Skrevet

Mødes hun stadig et privat sted, hvis man ikke lige tænder på at stå i et buskads?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.