Hop til indhold

Ældre Thai Dame Ålborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal til Ålborg 1 Juli - 3 Juli og vil gerne besøge en moden/ældre thai der kan give god massage og et godt håndjob

Hvis hun også er god til prostata massage er det meget fint.

Meget gerne over 60 - 70 år jeg er ikke til de unge piger, men de ældre der kan nogle ting, gerne hængebryster.

Skrevet

Du er godt nok heldig - mange af pigerne, hvis man kan kalde dem det i den alder, opfylder fint dine ønsker m.h.t. alder. 

I min optik, er de langt over sidste brugsdag - Velbekomme

Redigeret af Aalborg

Skrevet
Aalborg skrev, for 24 minutter siden:

Du er godt nok heldig - mange af pigerne, hvis man kan kalde dem det i den alder, opfylder fint dine ønsker m.h.t. alder. 

I min optik, er de langt over sidste brugsdag - Velbekomme

Dit svar hjælper ingen. Respekter venligst at ikke alle har samme smag som dig.

Skrevet

Friend Thaimassage er af ældre årgang. Hun giver en glimrende massage og hvad du nu ellers måtte ønske, til en fornuftig pris.

Sportsmassage i Vejgaard, også af ældre årgang, hun er virkelig en sjov dame, massagen kan være god, en gang imellem. Hængepatter har hun dog ikke, de er hjulpet en del. Hun giver vist kun HJ som ekstra.

Der er flere som er oppe i alderen, men umiddelbart er de kun de her 2 jeg er sikre på er over de 60 år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.