Hop til indhold
Servciesboy

Thai massage i Hobro

Recommended Posts

Hej med jer

 

i onsdags fik jeg lige uventet et par timers lediggang i Hobro, jeg trængte til lidt sex og havde ondt mellem skuldre bladene, så jeg tænkte hm ,kan det ikke kombineres? Ind på AL og fandt hende her:

https://annoncelight.dk/showad/328974
 

Jeg skrev og der kom svar med det samme, jeg spurgte om hun havde tid nu, det havde hun, så jeg kommer om 10 min, skulle lige hæve penge, hun opholder sig i Markedsgade, har Thaiflag i vinduet, og døren åben, så hurtig ind, og kigge lidt på pigerne, der var nemlig to, hende på annonce foto som ligner meget godt, samt en noget ældre udgave, og meget tynd pige, jeg tænkte det nok var mutter.

Jeg gik med pigen ind på værelset, og vi aftalte ydelse og tid, og hun sagde lige et øjeblik, og gik, jeg smed tøjet og pigen kom tilbage og sagde det var den ældre det skulle ordne “:forretningen” Ah , sagde jeg troede det var og  der skulle, ok sagde den unge pige, men den anden skulle begynde med massagen, helt ok. Lidt efter kom den unge tilbage og begyndte med lidt håndtrold, fandt et kondom og gav lidt fransk, som ikke er noget og skrive om, jeg rørte lidt på brysterne i mens, de var hårde af silicone, ikke lige noget for mig, så jeg bad om en håndtrold og så en gang massage, det fik jeg,og da sædafgangen var kommet gik den unge, og den gamle kom i spil igen, og gav en rigtig god hård massage .

Bagefter havde jeg en golfaftale med 3 venner og til de golfkyndige kan jeg fortælle, at jeg lavede 39 point, og jeg har ikke haft ondt i skuldrene siden.

Så jeg er vist helt godt tilfreds med oplevelsen, og hvis jeg både bliver liderlig og har ondt på samme tid, kommer jeg måske igen

knus og go weekend

serviceaboy

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...