Hop til indhold

Alisa Aalborg, sød lille nips.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/344019

Alisa, lille sødt nips, stedet beliggende meget centralt i Aalborg. 

Hendes annonce er meget sparsom hvad angår info, noget jeg ellers normalt er lidt påpasselig med, og forsøger at undgå. 

Lysten vandt dog over fornuften, - noget jeg er ganske glad for her efter. :D

Stedet ligger ikke så diskret, ud til en relativt trafikeret vej, - men må sige jeg syntes hun var en rigtig sød ung kvinde. Smilende, Udemærket engelsk, og virkede bare petit, glad og uskyldig. 

Selve akten var helt iorden, - men må helt sikkert fremhæve at hun er hammer godt skåret, - tingene sidder helt sikkert som de skal! 

Derudover kan nævnes at hun er ok serviceminded,- syntes alt i alt jeg kom derfra med en Udemærket oplevelse, - og en superfræk afslutning (som jeg lige holder for mig selv ;):P) der bestemt godt kunne munde ud i en gentagelse på et tidspunkt. 

Skrevet
  • Author
Vestjyde skrev, for 8 timer siden:

Har hun BJ uden kondom på hendes meny ?

Ja det har hun :)

Skrevet
XHenrikX skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/344019

Alisa, lille sødt nips, stedet beliggende meget centralt i Aalborg. 

Hendes annonce er meget sparsom hvad angår info, noget jeg ellers normalt er lidt påpasselig med, og forsøger at undgå. 

Lysten vandt dog over fornuften, - noget jeg er ganske glad for her efter. :D

Stedet ligger ikke så diskret, ud til en relativt trafikeret vej, - men må sige jeg syntes hun var en rigtig sød ung kvinde. Smilende, Udemærket engelsk, og virkede bare petit, glad og uskyldig. 

Selve akten var helt iorden, - men må helt sikkert fremhæve at hun er hammer godt skåret, - tingene sidder helt sikkert som de skal! 

Derudover kan nævnes at hun er ok serviceminded,- syntes alt i alt jeg kom derfra med en Udemærket oplevelse, - og en superfræk afslutning (som jeg lige holder for mig selv ;):P) der bestemt godt kunne munde ud i en gentagelse på et tidspunkt. 

Hvad bestilte du og hvad måtte du slippe for det?

Skrevet
  • Author
midtjyden skrev, for 4 timer siden:

Hvad bestilte du og hvad måtte du slippe for det?

Tror det var meget standard Aalborg-priser ;) 

Tænker at du får det bedste svar ved selv at skrive til den unge dame hvis det er :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.