Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/341042Hej derude. Jeg valgte idag endnu engang at besøge denne Irske Gudinde Kayla.

Hun holder til i et veludstyret Dungeon,  men for at være ærlig så ville jeg besøge hende hvor som helst. I mine øjne er hun utrolig smuk, fantasifuld, ekstremt tiltrækkende, og vigtigst. Et hjerte af guld. Hun behersker både kunsten GFE og alle grader af BDSB, så man går ikke galt i byen, uanset hvad man er på udkig efter. Hun modtog mig på slaget, førte mig ned i hendes legekælder som så mange gange før. Hun spurgte efter om jeg havde nogen særlige ønsker til sessionen. Hertil svarede jeg at med hende var jeg 100% tryg så alt var i hendes magt. Hun genopfriskede vores safeword og legen startede. Om jeg fik behov for vores safeword er mellem Kayla og jeg, og detaljer om legen holder jeg også lidt tæt men jeg fik som altid fuld valuta for pengene og mere til. Der var tid til snak bagefter, og efter badet et dejligt kram til farvel. Glæder mig helt vildt til næste besøg. Tak Kayla.

De kærligste hilsner fra slave Tommy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder super spændende :-)

 

det er ret sjovt at læse hendes "Danske" version, den er vist ren google translate

 

"Hos mig finder du ingen skjulte ekstramateriale" og "Jeg tilbyder aldrig rabatter eller prutter," :-) så ingen "prutter" 

 

Redigeret af xxpeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kayla Irish ☘️ skrev, for 12 timer siden:

:lol:

It most definitely was a Google translate - whether or not I offer farts is between me and my slave :wink:

I am fully aware and it is not easy to do those translations and for your "excuse" the word "haggle" in Danish is "prutte", so fully understandable 

love your pictures and thank you for offering your services

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...