Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har længe gået med tanken om at oprette en bruger på https://www.sugardating.dk/ 

Men jeg har læst rigtig mange forskellige mening om sugardating så jeg vil lige høre jeres meninger.

Er det forsvarligt at ligge et billede op af sig selv? jeg tænker om i har oplevet afpresning eller misbrug osv.? 

Hvad er chancen for at møde en pæn og ung pige til sex på første date? og hvor mange skal man cirka skrive til for at få en aftale med succes ? ;)

Hvad betaler man cirka for en rusketur? 

 

På forhånd tak for hjælpen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen

Kender ikke sugardating.dk men har erfaring med sugardaters.dk som er lidt dyrt, 365 kr for en måned, men har haft en del gode oplevelser .

Jeg har altid haft profil billede og ikke oplevet noget ubehageligt.

Det er meget forskelligt hvad de forskellige søger/tilbyder .

Jeg vil ikke komme så meget ind på hvad man betaler, men regn med at det er 3-4 gange mere en hos en alm Glædes pige :) plus/minus.

Held og lykke . 

Redigeret af Sportstossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ca lige så mange fakers og søde piger på sugar siderne som på øvrige sites, måske lidt flere fakers på sugarsiderne, så det er svært at komme med en konkret statistik over dine spørgsmål :)

En SB skal du dog være lidt mere "forsigtig" med i forhold til at spørge om pris og ydelser, det falder ikke i god jord ved alle.

Du kommer til at bruge en del tid på korrespondancer så tålmodighed er en dyd.

God jagt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil klart vælge sugardaters.com eller sugarfar.dk frem for sugardating.dk

sugardating.dk har en utrolig ringe funktionalitet og er meget forvirrende når man er logget ind…

har haft profiler på alle de 3 nævnte sider 

 

Forvent at komme af med minimum 1500+ for et møde… 

Redigeret af Glædog

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr526 skrev, for 38 minutter siden:

Er det forsvarligt at ligge et billede op af sig selv?

Jeg har kun "privatfoto", så jeg selv bestemmer, hvem der kan se det. Jeg har aldrig hørt om misbrug fra pigernes side. Mens flere piger har oplevet chikane fra SDer, der har fundet deres FB.

Hvad er chancen for at møde en pæn og ung pige til sex på første date? 

Kommer helt an på, hvor i landet du søger. I Storkøbenhavn er mulighederne selvfølgelig større end i mindre byer.

Hvad betaler man cirka for en rusketur?

Det er meget forskelligt. I de modne aldersgrupper (35+) er det nok 1.500-3.000, mens de yngre vel er på det dobbelte. I modsætning til GPerne er det typisk uden ur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 39 minutter siden:

Kender ikke sugardating.dk men har erfaring med sugardaters.dk som er lidt dyrt, 365 kr for en måned, men har haft en del gode oplevelser .

Jeg har altid haft profil billede og ikke oplevet noget ubehageligt.

Det er meget forskelligt hvad de forskellige søger/tilbyder .

Jeg vil ikke komme så meget ind på hvad man betaler, men regn med at det er 3-4 gange mere en hos en alm Glædes pige :) plus/minus.

Held og lykke . 

Øhhh..?? 3-4 gange mere end hos en GP..?

Det højeste jeg nogensinde har betalt en Sugarbabe er 2500,- (Jeg var ny).

Hun var hos mig i 1,5 time. Og det var uden kondom.

Første udløsning fik jeg i hendes fisse, og anden udløsning i hendes mund.

Hvordan kan det være dyrere end hos en GP....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Hr. Børgesen skrev, for 25 minutter siden:

Øhhh..?? 3-4 gange mere end hos en GP..?

Det højeste jeg nogensinde har betalt en Sugarbabe er 2500,- (Jeg var ny).

Hun var hos mig i 1,5 time. Og det var uden kondom.

Første udløsning fik jeg i hendes fisse, og anden udløsning i hendes mund.

Hvordan kan det være dyrere end hos en GP....?

Det er meget forskelleligt mht priser på SD, men nu blev der spurgt til en ruske ( læs ) og en ruske/knald hos en gp 15 min koster ca 500 og 800/1000 30 min . Du får ikke en knald til under 1500/2500 kr typisk hos en babe på SD, iøvrigt behøver du ikke skrive Øhh til mig, jeg er ikke et lille barn tak .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 1 minut siden:

Det er meget forskelleligt mht priser på SD, men nu blev der spurgt til en ruske ( læs ) og en ruske/knald hos en gp 15 min koster ca 500 og 800/1000 30 min . Du får ikke en knald til under 1500/2500 kr typisk hos en babe på SD, iøvrigt behøver du ikke skrive Øhh til mig, jeg er ikke et lille barn tak .

Ok. Nu bestiller jeg altid en time hos en GP, så måske derfor jeg ikke forstod dig.

Men hvis vi holder os til at sammenligne timepriser, mener jeg stadig ikke, at en SB skulle være dyrere end en GP. Ofte tvært imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen

Nu har jeg været på SD i mange år og min erfaring er at sugarbabe er væsentligere dyrere en en GP, men for mig er det også mere frækt og ægte på en måde når det foregår privat . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Sportstossen skrev, for 12 timer siden:

Nu har jeg været på SD i mange år og min erfaring er at sugarbabe er væsentligere dyrere en en GP, men for mig er det også mere frækt og ægte på en måde når det foregår privat . 

 

 

enig, og enig i at det er op af bakke: skrive rman til 10 svarer 1 og kun hver 5 ender med en aftale af de man skriver til
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...