Hop til indhold
BenHur

Cococoa - Aalborg - Advarsel: grådig

Recommended Posts

Pigen her

 

Ung pige på 20 fra Færøerne...

 

Hun er rimeligt tilbageholdende og insisterer på 2000kr, men leverer ikke rigtigt varen, desværre. Vil så gerne lave endnu en aftale for 2k, men da jeg havde været rimeligt tydelig i at jeg var ret krævende hvis jeg skulle ligge 2k første gang mente jeg at vi egentligt stadig havde et udestående... Det blev bare til det ene besøg. Synes ikke hun er ret reel og virker heller ikke til at have en skid respekt for penge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BenHur skrev, den 17.6.2022 at 16:50:

Pigen her

 

Ung pige på 20 fra Færøerne...

 

Hun er rimeligt tilbageholdende og insisterer på 2000kr, men leverer ikke rigtigt varen, desværre. Vil så gerne lave endnu en aftale for 2k, men da jeg havde været rimeligt tydelig i at jeg var ret krævende hvis jeg skulle ligge 2k første gang mente jeg at vi egentligt stadig havde et udestående... Det blev bare til det ene besøg. Synes ikke hun er ret reel og virker heller ikke til at have en skid respekt for penge...

Hvis det ikke var godt, hvorfor vil du så lave endnu en aftale? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Btonni skrev, den 25.6.2022 at 11:57:

Hvis det ikke var godt, hvorfor vil du så lave endnu en aftale? 

Det var hende der fiskede efter endnu en betalings aftale. Jeg havde den forståelse at vi egentligt havde noget uafsluttet fra første besøg :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...