Hop til indhold

Cococoa - Aalborg - Advarsel: grådig

Featured Replies

Skrevet

Pigen her

Ung pige på 20 fra Færøerne...

Hun er rimeligt tilbageholdende og insisterer på 2000kr, men leverer ikke rigtigt varen, desværre. Vil så gerne lave endnu en aftale for 2k, men da jeg havde været rimeligt tydelig i at jeg var ret krævende hvis jeg skulle ligge 2k første gang mente jeg at vi egentligt stadig havde et udestående... Det blev bare til det ene besøg. Synes ikke hun er ret reel og virker heller ikke til at have en skid respekt for penge...

Skrevet
BenHur skrev, den 17.6.2022 at 16:50:

Pigen her

Ung pige på 20 fra Færøerne...

Hun er rimeligt tilbageholdende og insisterer på 2000kr, men leverer ikke rigtigt varen, desværre. Vil så gerne lave endnu en aftale for 2k, men da jeg havde været rimeligt tydelig i at jeg var ret krævende hvis jeg skulle ligge 2k første gang mente jeg at vi egentligt stadig havde et udestående... Det blev bare til det ene besøg. Synes ikke hun er ret reel og virker heller ikke til at have en skid respekt for penge...

Hvis det ikke var godt, hvorfor vil du så lave endnu en aftale? 

Skrevet
  • Author
Btonni skrev, den 25.6.2022 at 11:57:

Hvis det ikke var godt, hvorfor vil du så lave endnu en aftale? 

Det var hende der fiskede efter endnu en betalings aftale. Jeg havde den forståelse at vi egentligt havde noget uafsluttet fra første besøg :-|

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Er så enig, har selv været der:ph34r: Værste oplevelse ever!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.