Hop til indhold
Københavner

Falsk reklame med links til datingside er det Ok.

Recommended Posts

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener.

Hvis du tænker på, at man skal betale abonnement på sugardaters.dk for at se fotos, så er det korrekt - men det gør på ingen måde siden til en falsk reklame, og profilerne til fake. Efter flere års medlemsskab på siden og et større antal frække forhold til unge lækre danske studerende etableret via siden må jeg sige, at det er meget langt fra virkeligheden.

De fleste indlæg på eroguides sugarbabesektion vedrører sugarbabes, der har profil på sugardaters.dk - og hvis du vil se foto og kontakte dem/få en aftale kræver det et abonnement. 

I den tråd, som du henviser til, opfordrer du et andet medlem af eroguide til at sende dig et foto af en konkret sugarbabe. Udover at en såden videregivelse af foto vil være strafbart, så beskytter en sugardaddy oftest sin sugarbabe, og kunne aldrig drømme om at dele hverken foto eller kontaktoplysninger.

Måske du skulle overveje at holde dig til de professionelle gp'ere, der offentliggør fotos på gratissites.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder

Er det kun mig der tænker falske profiler ? 
 

Hvordan vil du komme ind på en datingside, hvis du ikke betaler?

Hvis du kender nogle der er gratis, må du meget gerne skrive det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 3 timer siden:

Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder

Er det kun mig der tænker falske profiler ? 

Er det profiler her i forum, du mener, eller profiler på SD ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, den 17.6.2022 at 16:07:

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener.

Hvis du tænker på, at man skal betale abonnement på sugardaters.dk for at se fotos, så er det korrekt - men det gør på ingen måde siden til en falsk reklame, og profilerne til fake. Efter flere års medlemsskab på siden og et større antal frække forhold til unge lækre danske studerende etableret via siden må jeg sige, at det er meget langt fra virkeligheden.

De fleste indlæg på eroguides sugarbabesektion vedrører sugarbabes, der har profil på sugardaters.dk - og hvis du vil se foto og kontakte dem/få en aftale kræver det et abonnement. 

I den tråd, som du henviser til, opfordrer du et andet medlem af eroguide til at sende dig et foto af en konkret sugarbabe. Udover at en såden videregivelse af foto vil være strafbart, så beskytter en sugardaddy oftest sin sugarbabe, og kunne aldrig drømme om at dele hverken foto eller kontaktoplysninger.

Måske du skulle overveje at holde dig til de professionelle gp'ere, der offentliggør fotos på gratissites.

Det korte og lange er, du syntes det er helt fint når man trykker på en annonce så bliver man vider stillet til, i mit tilfælde en betalings side. 
Det er ikke det der var formålet med eroguide, så vidt jeg ved.Og så var spørgsmålet

Syntes i det er i orden, at ligge link op så vi bliver sent vider på alle mulige dating sider, jeg mener det bør være til pigernes annoncer og indlæg herfra eroguides medlemmer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 34 minutter siden:

Syntes i det er i orden, at ligge link op så vi bliver sent vider på alle mulige dating sider

Ja, det er i orden, at kun de, der har adgang til siden, der kan bruge linket. Denne sektion af Eroguide handler specifikt om sugardating, og har man ikke en profil på sugardaters.dk, kan man ikke forvente at kunne at kunne bruge links til sugardaters.dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, den 17.6.2022 at 15:32:

Hej

Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder

Er det kun mig der tænker falske profiler ? 
 

Ja, det er okay med mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, jeg betaler ikke 5 flade ører til Sugardaters men kan alligevel se billeder (dog max. 3) - det kræver bare at jeg har et godkendt billede.

Jeg kan heller ikke læse eller sende beskeder, men sådan er det bare. Ind i mellem kommer der tilbud om en begrænset periode for en billigere pris. Betaler du med MobilePay så fortsætter medlemskabet ikke (sådan var det sidst maj 2022)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...