Marcus Aurelius 5 Skrevet 17. Juni, 2022 Jeg besøgte Modelkvindensexy i uge 24, da hun var i Hadsten. Det var min første gang hos en glædespige. Så jeg var meget nervøs, før mødet. Jeg aftalte et blowjob til 600 DKK. Jeg mødte op på adressen, og bankede på. Da Modelkvindensexy, åbnede døren, forsvandt næsten alt nervøsitet. Jeg blev mødt af en smilende, imødekommende og pikant påklædt kvinden, som lever fuldt op til billederne, på annoncen. Hun gave sig tid til at snakke først, så jeg blev helt rolig. Efter jeg lage mig ned, tog hun styringen og gave mig et dejlig blowjob, hvor hun tilbød mig samtidig prostata massage. Det var super skønt. Jeg ville gerne kysse under akten, hvilket på ingen måde var noget problem for Modelkvindensexy. Hun tungekysser som en drøm og som om hun virkelig mener det. Til sidst tog hun min ladning i munden. Imens jeg klædte mig på, snakkede vil lidt. Til sidste sluttede vi af med at tunge kysse farvel. En SUPER - første gangs oplevelse, med masse af nærvær og indlevelse. Jeg kan varme anbefale at besøge Modelkvindensexy, det kommer jeg i hvert tilfælde til i fremtiden. S 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 17. Juni, 2022 Marcus Aurelius skrev, for 3 timer siden: Jeg besøgte Modelkvindensexy i uge 24, da hun var i Hadsten. Det var min første gang hos en glædespige. Så jeg var meget nervøs, før mødet. Jeg aftalte et blowjob til 600 DKK. Jeg mødte op på adressen, og bankede på. Da Modelkvindensexy, åbnede døren, forsvandt næsten alt nervøsitet. Jeg blev mødt af en smilende, imødekommende og pikant påklædt kvinden, som lever fuldt op til billederne, på annoncen. Hun gave sig tid til at snakke først, så jeg blev helt rolig. Efter jeg lage mig ned, tog hun styringen og gave mig et dejlig blowjob, hvor hun tilbød mig samtidig prostata massage. Det var super skønt. Jeg ville gerne kysse under akten, hvilket på ingen måde var noget problem for Modelkvindensexy. Hun tungekysser som en drøm og som om hun virkelig mener det. Til sidst tog hun min ladning i munden. Imens jeg klædte mig på, snakkede vil lidt. Til sidste sluttede vi af med at tunge kysse farvel. En SUPER - første gangs oplevelse, med masse af nærvær og indlevelse. Jeg kan varme anbefale at besøge Modelkvindensexy, det kommer jeg i hvert tilfælde til i fremtiden. S link please 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 17. Juni, 2022 sergent-254 skrev, for 7 timer siden: link please Jeg synes det er dejligt så mange nye bruger, der bare har haft en kanon god oplevelse første gang de skriver her. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 51 Skrevet 18. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/328002 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 19. August, 2022 Jeg har besøgt hende, hun er super sød, hun er fræk nok.. men tror ikke hendes alder passer helt Hun kan godt lide at blive slikket og har hellere ikke noget mod at man giver den gas.. Vil give hende 9 ud af 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 19. August, 2022 matrix skrev, for 3 timer siden: Jeg har besøgt hende, hun er super sød, hun er fræk nok.. men tror ikke hendes alder passer helt Hun kan godt lide at blive slikket og har hellere ikke noget mod at man giver den gas.. Vil give hende 9 ud af 10 nu er annoncen væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 19. August, 2022 sergent-254 skrev, for 3 timer siden: nu er annoncen væk Nu lukker den ned, når hun ikke på.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 14. November, 2022 Servciesboy skrev, den 17.6.2022 at 22:48: Jeg synes det er dejligt så mange nye bruger, der bare har haft en kanon god oplevelse første gang de skriver her. ja du må undre dig... men den anmeldelse kan jeg fuldstændig genkende og sige god for... samme oplevelse har jeg haft adskillige gange med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg