Hop til indhold

Sandra Delacour

Featured Replies

Skrevet

Er Sandra Delacour stoppet jeg har ikke set hendes annonce på annonce light længe er der nogen der ved noget 

Redigeret af Keeper
Skrev midt navne for oven

Skrevet
  • Author
Niels hansen skrev, den 17.6.2022 at 11:30:

Er Sandra Delacour stoppet jeg har ikke set hendes annonce på annonce light længe er der nogen der ved noget 

Jeg kan se at 649 har været inde og kigge på midt opslag men ingen ved noget

Skrevet
Niels hansen skrev, den 17.6.2022 at 11:30:

Den er på annoncelight, hvis det er hende... Hendes mailadresse er sandraDelacour..  Det er dog noget tid siden den er opdateret.. https://annoncelight.dk/showad/268417

Skrevet
  • Author
Niels hansen skrev, for 2 minutter siden:

Hej john41 den annonce er da nogle år gammel men tak 

Nu kan jeg se at over 1000 har været inde og kigge og en har svaret så der ingen der ved noget kan jeg fåstå 

Skrevet

Jo, jeg ved hun havde en annonce på for ca. en måned siden. Hun er tilsyneladende aktiv, men det er kun i perioder, hvilket betyder, at man skal være opmærksom på annoncelight.  

Skrevet
  • Author
Slowhead skrev, for 2 timer siden:

Jo, jeg ved hun havde en annonce på for ca. en måned siden. Hun er tilsyneladende aktiv, men det er kun i perioder, hvilket betyder, at man skal være opmærksom på annoncelight.  

Ok tak for info 

Skrevet
Niels hansen skrev, for 3 timer siden:

Nu kan jeg se at over 1000 har været inde og kigge og en har svaret så der ingen der ved noget kan jeg fåstå 

Lige til info så kan du ikke bruge tallet 1000 til noget som helst og det gælder samtlige site uanset om det hedder dba eller Facebook eller Eg

Folk klikker hovedsagelig fordi de keder sig så uendelig for tiden og sådan har det været meget læææææænge og specielt herinde hvor tendensen har ændre sig meget igennem de sidste 4 år, engang hed en Tankstation en servicestation feks. I dag hedder det (du gør det selv)

Beklager du som sådan ikke kan bruge mit skriv til noget da jeg ej kender den kvinde du søger

Så blot held og lykke herfra 

Skrevet
  • Author
Tv2 skrev, for 16 minutter siden:

Lige til info så kan du ikke bruge tallet 1000 til noget som helst og det gælder samtlige site uanset om det hedder dba eller Facebook eller Eg

Folk klikker hovedsagelig fordi de keder sig så uendelig for tiden og sådan har det været meget læææææænge og specielt herinde hvor tendensen har ændre sig meget igennem de sidste 4 år, engang hed en Tankstation en servicestation feks. I dag hedder det (du gør det selv)

Beklager du som sådan ikke kan bruge mit skriv til noget da jeg ej kender den kvinde du søger

Så blot held og lykke herfra 

Tak for info tv2

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.