Hop til indhold

Recommended Posts

Side99 skrev, for 9 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/301481

Desværre så holder hun ik hvad hun lover, når man endelig får aftalt noget. Så ringe service fra starten af, sjældent et godt tegn :)

kan ikke anbefale, men andre kan være heldige. Ser ellers dejlig ud.

Jeg er ikke helt med. Har du mødt hende? Eller har hun lovet noget, som hun ikke holdt, før I overhovedet mødtes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/301481

Desværre så holder hun ik hvad hun lover, når man endelig får aftalt noget. Så ringe service fra starten af, sjældent et godt tegn :)

kan ikke anbefale, men andre kan være heldige. Ser ellers dejlig ud.

Det må du lige uddybe lidt, det her er ikke særlig brugbart, hun får jo generelt gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Ingen problemer her. Meget sød og imødekommende pige -var fløjet på mig inden jeg havde betalt så måtte lige stoppe hende (der skal være orden i sagerne haha).
Suveræn facesitting fra hende -Aldrig prøvet bedre :)

Jeg burde lave en hel anmeldelse af hende, for hun fortjener det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-Boner skrev, den 18.6.2022 at 13:43:

Jeg har besøgt hende. Ingen problemer her. Meget sød og imødekommende pige -var fløjet på mig inden jeg havde betalt så måtte lige stoppe hende (der skal være orden i sagerne haha).
Suveræn facesitting fra hende -Aldrig prøvet bedre :)

Jeg burde lave en hel anmeldelse af hende, for hun fortjener det.

Jeg er meget enig med dig og synes hun er sød, fræk og en flot kvinde. Hun er vild hvis man får hende tændt og rigtig god sex. Hun er lille og har en god fyldig bagdel og sutter rigtig godt. Jeg har mødt hende 3 gange og altid været rigtig godt tilfreds. 
 

Hvis man har en dårlig oplevelse med hende, så ville jeg nok kigge indad (trådstarter). Hun kan selvfølgelig have haft en offday eller blot dårlig kemi, men alt hun ikke holder hvad hun lover det er langt fra min oplevelse. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kristal. Hun er meget nem at komme i kontakt med og få en aftale i hus. Hun er en flot kvinde med en lækker krop. For mig blev det for crazy og uforudsigeligt i legen og hun virkede heller ikke helt lige fra bad, da jeg slikkede hende. Disse og nogle andre elementer (som jeg ikke vil nævne her) gør at jeg ikke kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mi2000 skrev, den 20.6.2022 at 23:04:

Jeg er meget enig med dig og synes hun er sød, fræk og en flot kvinde. Hun er vild hvis man får hende tændt og rigtig god sex. Hun er lille og har en god fyldig bagdel og sutter rigtig godt. Jeg har mødt hende 3 gange og altid været rigtig godt tilfreds. 
 

Hvis man har en dårlig oplevelse med hende, så ville jeg nok kigge indad (trådstarter). Hun kan selvfølgelig have haft en offday eller blot dårlig kemi, men alt hun ikke holder hvad hun lover det er langt fra min oplevelse. 
 

 

Tak søde❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Må sige, at jeg ikke kan nikke genkendende til trådstarter her - jeg havde en SÅ lækker og fræk oplevelse ved Kristal for nogen tid siden.

Bare tanken om hendes facesitting og de struttende bryster giver sved på panden og bøvl i buksen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kristal har i dag vist sig at være meget useriøs og en rigtig scamer, det eneste hun ville, var at jeg skulle betale forud på Mobilepay før et møde, jeg bad hende op et opdateret billede, fordi jeg har læst en andet sted at hun formentlig er væsentlig ældre end hun udgiver sig for, en mente hun var mellem 40 og 45 år.

Trist for annoncen virkede tiltalende, MEN

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, den 19.1.2024 at 16:27:

Kristal har i dag vist sig at være meget useriøs og en rigtig scamer, det eneste hun ville, var at jeg skulle betale forud på Mobilepay før et møde, jeg bad hende op et opdateret billede, fordi jeg har læst en andet sted at hun formentlig er væsentlig ældre end hun udgiver sig for, en mente hun var mellem 40 og 45 år.

Trist for annoncen virkede tiltalende, MEN

Tag og få det raporteret…

Del dette indlæg


Link til indlæg

en opfølgning på en uoverensstemmelse med Kristal om hendes alder og der er nu afklaret, hun er 44 år.

 

Tekst fra andet indlæg hvor hun kommer med angreb.

I must really disappoint you, you are so wrong.

Jeg vil ringe og aftale møde med dig på Frederiksberg en af dagene og bagefter skal jeg nok fortælle  hvem jeg var.
Først vil jeg lige offentlige gøre alt det dokumentation jeg har, for jeg gider bestemt ikke de beskyldninger, fra en der lyver.

Det  er jo helt utroligt hvad man kan finde med google billedsøgning og dit nummer, men har fundet frem til din right age den er langt over 40 år så stop med at beskylde mig for at være stalker and psykopat, vi er blot nogle der har spurgt til din real age fordi der tidligere har været kunder der tvivlede på de 29 år og med god grund når du er 44 år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 6 timer siden:

en opfølgning på en uoverensstemmelse med Kristal om hendes alder og der er nu afklaret, hun er 44 år.

 

Tekst fra andet indlæg hvor hun kommer med angreb.

I must really disappoint you, you are so wrong.

Jeg vil ringe og aftale møde med dig på Frederiksberg en af dagene og bagefter skal jeg nok fortælle  hvem jeg var.
Først vil jeg lige offentlige gøre alt det dokumentation jeg har, for jeg gider bestemt ikke de beskyldninger, fra en der lyver.

Det  er jo helt utroligt hvad man kan finde med google billedsøgning og dit nummer, men har fundet frem til din right age den er langt over 40 år så stop med at beskylde mig for at være stalker and psykopat, vi er blot nogle der har spurgt til din real age fordi der tidligere har været kunder der tvivlede på de 29 år og med god grund når du er 44 år.

 

Ligesom i andre tråde, vil jeg gøre opmærksom på at brugeren her og hans andre navne er smidt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej herinde. 
Jeg har læst flere indlæg omkring Kristal, og står meget uforstående overfor alle disse negative skriv omkring hende. 
Selv har jeg mødt hende en del gange, og aldrig har jeg følt mig så velkommen, og nydt det som dammen med hende. 
Hendes udstråling, og humør..hendes lyster og ikke mindst sindssyge frække påklædninger! Alt i alt er hun bare en skøn kvinde, flot og sød at snakke med. Hun har altid holdt sine aftaler overfor mig. 
Jeg vil til enhver tid besøge hende igen, og glæder mig til hun er på igen.  God søndag.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...