Hop til indhold

Sønderborg og omegn

Featured Replies

Skrevet

Du skal nordpå (kolding/vejle/esbjerg) eller Sydpå (Flensborg/kiel/hamborg) før der er et reelt udvalg.

Der er en smule aktivitet i rødekro/aabenraa men har ingen erfaringer derfra.

Skrevet

Stod selv med samme problem, men har nu fået stablet et møde på benene med en ung pige fra Sønderborg. Kan opdaterer når jeg har mødt hende imorgen. 

Skrevet
bandersen79 skrev, for 4 timer siden:

Stod selv med samme problem, men har nu fået stablet et møde på benene med en ung pige fra Sønderborg. Kan opdaterer når jeg har mødt hende imorgen. 

Håber du får et møde, har efterhånden haft 3 møder hernede hvor ingen dukker op alligevel.. 

Skrevet
Tjep skrev, for 14 timer siden:

Håber du får et møde, har efterhånden haft 3 møder hernede hvor ingen dukker op alligevel.. 

opdatering:

super vellykket møde. Det var på offentligt toilet på Dybbøl siden. Rigtig dejlig fyldig røv og store bryster. Vanvittigt godt blowjob. Sexen var også god, men desværre kun i en stilling, havde gerne set der var lidt flere muligheder. Kunne helt sikkert godt finde på en gentagelse.

https://annoncelight.dk/showad/345443

Skrevet
bandersen79 skrev, for 3 timer siden:

opdatering:

super vellykket møde. Det var på offentligt toilet på Dybbøl siden. Rigtig dejlig fyldig røv og store bryster. Vanvittigt godt blowjob. Sexen var også god, men desværre kun i en stilling, havde gerne set der var lidt flere muligheder. Kunne helt sikkert godt finde på en gentagelse.

https://annoncelight.dk/showad/345443

Sikke en røv.  Hende kunne jeg godt. 

Skrevet
søren55 skrev, for 17 timer siden:

Sikke en røv.  Hende kunne jeg godt. 

Ihvertfald en rigtig fin anbefaling herfra. Hurtig kontakt på snap også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.