migselv5 6 Skrevet 16. Juni, 2022 Nogen der kan anbefale en pige i Sønderborg og omegn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 17. Juni, 2022 Du skal nordpå (kolding/vejle/esbjerg) eller Sydpå (Flensborg/kiel/hamborg) før der er et reelt udvalg. Der er en smule aktivitet i rødekro/aabenraa men har ingen erfaringer derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bandersen79 5 Skrevet 17. Juni, 2022 Stod selv med samme problem, men har nu fået stablet et møde på benene med en ung pige fra Sønderborg. Kan opdaterer når jeg har mødt hende imorgen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjep 0 Skrevet 17. Juni, 2022 bandersen79 skrev, for 4 timer siden: Stod selv med samme problem, men har nu fået stablet et møde på benene med en ung pige fra Sønderborg. Kan opdaterer når jeg har mødt hende imorgen. Håber du får et møde, har efterhånden haft 3 møder hernede hvor ingen dukker op alligevel.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bandersen79 5 Skrevet 18. Juni, 2022 Tjep skrev, for 14 timer siden: Håber du får et møde, har efterhånden haft 3 møder hernede hvor ingen dukker op alligevel.. opdatering: super vellykket møde. Det var på offentligt toilet på Dybbøl siden. Rigtig dejlig fyldig røv og store bryster. Vanvittigt godt blowjob. Sexen var også god, men desværre kun i en stilling, havde gerne set der var lidt flere muligheder. Kunne helt sikkert godt finde på en gentagelse. https://annoncelight.dk/showad/345443 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 151 Skrevet 18. Juni, 2022 bandersen79 skrev, for 3 timer siden: opdatering: super vellykket møde. Det var på offentligt toilet på Dybbøl siden. Rigtig dejlig fyldig røv og store bryster. Vanvittigt godt blowjob. Sexen var også god, men desværre kun i en stilling, havde gerne set der var lidt flere muligheder. Kunne helt sikkert godt finde på en gentagelse. https://annoncelight.dk/showad/345443 Sikke en røv. Hende kunne jeg godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bandersen79 5 Skrevet 19. Juni, 2022 søren55 skrev, for 17 timer siden: Sikke en røv. Hende kunne jeg godt. Ihvertfald en rigtig fin anbefaling herfra. Hurtig kontakt på snap også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg