Hop til indhold

New sexy baby in Vejle Real photos

Featured Replies

Skrevet

Hold nu kæft mand, med hold kæft på!!!

Var en tur for denne smukke skønne og dejlige pige til 30 minutters fræk leg, BJ uden hætte og med kys. Sjældent har jeg oplevet noget så godt og dejligt, pigen er hende på billederne(vil jeg tro når man ikke kan se ansigt), og hendes service er på topplan, sjældent har jeg oplevet så sød, rolig og nærværende pige.

Pigen er ikke fedtet med noget som helst, kys er dybe og våde, kroppen er stram og spændstig, der må leges med fingrene under opvarmning og hun blev såååeeeh våd i den lille og fine mis, ikke et gram for meget nogen steder, og når det så toppes op med det kønneste ansigt du kan forestille dig, waauv siger jeg bare, at se sådan et ansigt med ens pik i munden…… uha da da….8 dage mere i Vejle, skal jeg afsted igen….. selv sagt JA TAK.

Link: https://annoncelight.dk/showad/340503

PS. Tænker det er heldigt nok hun ikke har billede på med ansigt, så var der ugers ventetid :-D 

Redigeret af lurik
Stavefejl

Skrevet

Fedt når man kan begejstres på denne måde
Jeg har også tænkt på en hyggestund med hende, men stedet er jeg bare ikke særlig vild med…. Super du havde en god tur @lurik:)

Skrevet
Stodder1 skrev, for 20 timer siden:

Fedt når man kan begejstres på denne måde
Jeg har også tænkt på en hyggestund med hende, men stedet er jeg bare ikke særlig vild med…. Super du havde en god tur @lurik:)

Er det fordi Du har haft dårlige erfaringer med stedet, eller er fordi stedet ikke er særlig diskret?

Skrevet

Jeg har aldrig været der fordi jeg synes det er minus diskret;)

Skrevet
Stodder1 skrev, for 11 timer siden:

Hvis man kommer lidt sent på dagen og parkerer lige uden for så er det ok. Man evt. starte med at kigge lidt HI-FI i butikken ved siden af og så smutte ind i hullet når der er fri bane. 

men ellers enig. Ikke det mest diskrete sted. Men hvor mange “ikke-brugere” af stedet mon ved hvad der foregår derinde.

Skrevet
Stodder1 skrev, for 16 timer siden:

Jeg syntes at det er fint diskret, og det sted jeg helst kommer, lige præcis på grund af, at man er lidt i læ på trappen, men sådan er vi jo forskellige.(heldigvis) :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.