Bosse1910 157 Skrevet 15. Juni, 2022 Er lidt hooked på denne danske GP. Kan ikke finde info på hende så kom frit frem med info om hende. Håber hun er et besøg vær, sjovt som nogle annoncer bare får det til at kilde i banditten, selvom det måske ikke lige er den type man normalt besøger. https://annoncelight.dk/showad/345420 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stripax 1 Skrevet 17. Juni, 2022 Hun virker sindsygt provokerende over sms, hvilket var nok til jeg ikke gad alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 17. Juni, 2022 Håber stadig at i melder ind om besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter.den.store Skrevet 17. Juni, 2022 stripax skrev, for 3 timer siden: Hun virker sindsygt provokerende over sms, hvilket var nok til jeg ikke gad alligevel. Provokerende hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stripax 1 Skrevet 18. Juni, 2022 Vil ikke udlevere en privat samtale, men havde en forespørgsel og der blev svaret meget ubehøvlet tilbage. Hun virker hverken særlig moden eller rask mentalt set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 51 Skrevet 18. Juni, 2022 stripax skrev, for 2 timer siden: Vil ikke udlevere en privat samtale, men havde en forespørgsel og der blev svaret meget ubehøvlet tilbage. Hun virker hverken særlig moden eller rask mentalt set. Jeg er måske lidt afmarcheret her, men synes ikke rigtigt, jeg kan se andre danske kvinder, som er tilgængelig hele døgnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Balschmidt 175 Skrevet 18. Juni, 2022 Hun er helt skudt af,, mødte hende på hotel i Kbh da jeg havde skrevet med hende gennem Sugardating.com hun var billig og kunne kneppe hende for 1000 uden gummi - men hun virker ikke mental stabil. hun er lettere kvabset og sådan naboens nørdede datter, kan sagtens genkende kommentaren om halv flabede sms svar retur. /M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 19. Juni, 2022 Fint med info, men er hun ok til sexdelen. Det er vel i sidste ende det vigtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg