Jesperh6 19 Skrevet 15. Juni, 2022 Hej Kan ikke indsætte link, da hendes annonce er på og væk, så på og så væk igen. Men summa summarum, har nogen besøgt hende og kan sige lidt mere? Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 15. Juni, 2022 Du er nok nødt til at komme med lidt mere information, hvilken side er hendes annonce på? Har hun et navn? Er der en mere præcis lokation end Vestegnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 15. Juni, 2022 Hendes annonce har været på annoncelight. Overskrift, næsten som jeg har skrevet det. Ingen billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 16. Juni, 2022 Hvis det er hende her, så bliv væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 16. Juni, 2022 Puha, det er heldigvis ikke den annonce. Håber at hører fra andre der muligvis ved noget om den rigtige. Ellers må jeg jo….tage en tur til Vestegnen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 16. Juni, 2022 De ændrer nogle gange overskrift, så se på annonce navnet. Så kan du måske se om det er den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 16. Juni, 2022 Og det er det ikke, slet ikke. jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kevin 62 Skrevet 21. Juni, 2022 Det må være hende her https://annoncelight.dk/showad/345554 Kevin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pusserfar 9 Skrevet 21. Juni, 2022 Sød pige men slaskerøv og mange stræk mærker ikke lige mig så det blev til et middel blowjob tog sperm i ansigt og mund kommer igen.. nej hun tænde mig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg