Hop til indhold
volvodrengen

thai tur i jylland

Recommended Posts

Da en ellers længe ventet og planlagt aftale er blevet aflyst her i næste uge, så står jeg med en hel dag fri i kalenderen, derfor tænkte jeg at jeg vil prøve noget nyt, altså en tur rundt i Jylland for at besøge thaikliniker,

Jeg leder efter noget i stil med

: Farida fra N&N på oddervej, og Naan fra hedemannsgade 4, (begge i århus) .

Dvs. fuld pakke med indlevelse, gerne lyse lokaler så man selv kan se hvad der foregår, og ikke kun kan mærke det. :lol: og gerne en rigtig massagebriks, er ikke til hård massage men blid oliepjaskeri er lige mig,

Har besøgt en del i århus. kan ikke huske alle på stående fod :oops: , men kom med jeres bud, og ikke kun århus. 8-)

Kunne godt finde på at besøge flere steder samme dag, men så dog kun til massage og HJ, evt blow(Pengetræet ude i haven er blevet høstet for sidste gang i år :cry: )

så et krav er bad på kliniken. (lidt synd at byde de søde piger et surt stykke legetøj)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke Hjørring er for langt væk, skulle du unde dig selv en tur med Brasiliansk massage.

Hvorvidt det er Brasiliansk eller ej, aner jeg af gode grunde ikke, men godt er det :D:oops:

Og hun er bestemt en skøn lille sag. Hun taler dansk, og hun taler meget :)

Hun hopper gerne i noget frækt outfit hvis du spørger pænt, og hun er med på meget.

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... 2-wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke Hjørring er for langt væk, skulle du unde dig selv en tur med Brasiliansk massage.

Hvorvidt det er Brasiliansk eller ej, aner jeg af gode grunde ikke, men godt er det :D:oops:

Og hun er bestemt en skøn lille sag. Hun taler dansk, og hun taler meget :)

Hun hopper gerne i noget frækt outfit hvis du spørger pænt, og hun er med på meget.

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... 2-wellness

Den har jeg ikke set før men lyder spændende. :)

Snakker vi body to body og kan man få fuld pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle måske give det et forsøg :D

Er stedet i Hjørring centrum eller i udkandten?

Jeg beder dig ikke skrive adressen kun område, den skal hun selv oplyse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...