Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også overvejet. Det der indtil videre har afholdt mig er adressen som ikke er specielt diskret. Nå ja, og så fordi der ikke er billeder i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også overvejet. Det der indtil videre har afholdt mig er adressen som ikke er specielt diskret. Nå ja, og så fordi der ikke er billeder i annoncen.

Det er lidt mærkeligt, fordi hun faktisk har haft billeder i annoncen helt i starten. Ved ikke hvorfor de er væk nu.

Ved du hvor det ligger henne da? Kan du evt skrive en pb med lolationen, for er da lidt nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest æ fisseminister

Jeg kan godt tage en for holdet hvis det skulle være. Jeg har skrevet med hende og hun virker meget sød med rimelige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
æ fisseminister skrev, den 18.4.2023 at 08:10:

Jeg kan godt tage en for holdet hvis det skulle være. Jeg har skrevet med hende og hun virker meget sød med rimelige priser.

Har du været der og hvordan var hendes service i forhold til prisen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NICHA er ikke hende på billeder. Nicha er en maget lille pige. Lille og tynd. Men hun giver en fantastisk massage. Selv om hun ikke er stor, kan hun tage fat.

Jeg har prøvet både en 2 hånds og en 4 hånds.

De var begge super. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, den 22.4.2023 at 14:34:

NICHA er ikke hende på billeder. Nicha er en maget lille pige. Lille og tynd. Men hun giver en fantastisk massage. Selv om hun ikke er stor, kan hun tage fat.

Jeg har prøvet både en 2 hånds og en 4 hånds.

De var begge super. 

 

hvor ligger priserne på 2 og 4 hånds?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...