Hop til indhold

Ny Thai massage i Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

Jeg har også overvejet. Det der indtil videre har afholdt mig er adressen som ikke er specielt diskret. Nå ja, og så fordi der ikke er billeder i annoncen.

Skrevet
  • Author
Herbertus skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også overvejet. Det der indtil videre har afholdt mig er adressen som ikke er specielt diskret. Nå ja, og så fordi der ikke er billeder i annoncen.

Det er lidt mærkeligt, fordi hun faktisk har haft billeder i annoncen helt i starten. Ved ikke hvorfor de er væk nu.

Ved du hvor det ligger henne da? Kan du evt skrive en pb med lolationen, for er da lidt nysgerrig. 

Skrevet

Jeg har sms med dem. Det er en gammel kendt adresse i den sydlige ende af midtbyen. Jeg har ikke været der. 

Skrevet

Kom gerne med en anmeldelse, hvis i der bor på de kanter tager på besøg. Jeg bor lidt langt væk til at jeg vil tage chancen.

Skrevet

Jeg ku os godt fristes. Har skrevet sms til hende om hun ku sende billeder,ingen svar

• 9 months later...
Skrevet

Jeg kan godt tage en for holdet hvis det skulle være. Jeg har skrevet med hende og hun virker meget sød med rimelige priser.

Skrevet
æ fisseminister skrev, den 18.4.2023 at 08:10:

Jeg kan godt tage en for holdet hvis det skulle være. Jeg har skrevet med hende og hun virker meget sød med rimelige priser.

Har du været der og hvordan var hendes service i forhold til prisen?

Skrevet

NICHA er ikke hende på billeder. Nicha er en maget lille pige. Lille og tynd. Men hun giver en fantastisk massage. Selv om hun ikke er stor, kan hun tage fat.

Jeg har prøvet både en 2 hånds og en 4 hånds.

De var begge super. 

Skrevet
Hektorprosess skrev, den 22.4.2023 at 14:34:

NICHA er ikke hende på billeder. Nicha er en maget lille pige. Lille og tynd. Men hun giver en fantastisk massage. Selv om hun ikke er stor, kan hun tage fat.

Jeg har prøvet både en 2 hånds og en 4 hånds.

De var begge super. 

hvor ligger priserne på 2 og 4 hånds?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.