Hop til indhold

Søde Sofia i Helsingør

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne pige i Helsingør:

Sofia - https://annoncelight.dk/showad/308946

Hun var lige ankommet og bliver her i 5 dage. næste stop Odense. Sms gik fint og nemt og stedet er diskret. Alder og video passer. Billederne tror jeg ikke rigtig på, så slank var hun ikke.

Hun taler kun Spansk, så det var lidt svært at kommunikere. Priserne er skrevet i hånden på et lille stykke nusset papir. Priserne er standard, og jeg betalte 1K for 30 min. med SF. Kys er med i prisen, men her er ikke tale om dyb tungesugene mundsavlsudvekslende tænderskærende mund-mod-mund, men små søde kys med forsigtig tunge og kun på min foranledning. Anal er vist ikke en mulighed.

Flotte babser på afstand men i hånden er det 2 kugler af sten. aldrig har jeg mødt så hårde bryster, og jeg blev helt ked af det på hendes vegne. man måtte gerne kysse og røre, men dem skal man nok være lidt forsigtige med. Ælte er hvert fald et no-go.

Hun er lidt "genert", men sød. Lidt som om hun er vandt til strenge herre og ondskabsfulde kunder, og ikke helt stoler på der at der kan være kunder der ikke vil udnytte situationen udover det aftalte. Bortset fra brysterne er hun blød, dejlig og villig. Har et sødt ansigt og en skøn lille mund. Ikke nogen klassisk skønhed, men helt ok. SF gør hun godt, så godt så det var lige ved at være dagens eneste tema. Men i sidste øjeblik tager jeg mig sammen og få lagt hende ned til lidt mund-til-fisse. Herefter lidt 69, så lidt doggy, og til sidst en fransk udløsning i hendes mund (med gummi) samtidigt med en finger i hendes fisse (Så er der styr på hende - en ting der virker virkelig godt for mig :-)

Som altid er jeg ude langt før de 30 min. er gået (og det er min egen skyld, ikke pigens)... jeg må snart prøve en tur på 15 min., jeg tror der er penge at spare.  

Alt i alt en sød pige, med en dejlig krop (bortset fra babserne). Kunne ønske lidt mere aktiv GFE, men hun var dog ikke modvillig på nogen måde.

Håber du kan bruge det :-)

mvh

Anker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.