Hop til indhold

Gadens piger i gamle dage

Featured Replies

Skrevet

Jeg sad og blev nysgerrig på hvornår jeg egentlig lavede min første anmeldelse på eroguide.dk - om tråden i virkeligheden skulle have været placeret et andet sted, det kan man nok diskutere… Ægtheden af mine beretninger bliver betvivlet, som det jo tit sker for en helt ny bruger - jeg kan dog forsikre om at det er sande ord…

Nå men jeg begynde at læse i tråden og det vækkede sgu nogle gode minder må jeg sige. Som man kan læse, er det ikke småting jeg har haft fat i fra gaden, nogle piger en gang og andre massere af gange. Priser for en nat med alt og uden gummi, hvis det måtte ønskes, var jo 1000-2000 kr. Et knald på en times tid, som så inkl transport varede halvanden time, 300-600 kr.

Jeg bliver helt sentimental som jeg sidder her og tænker tilbage og så var det jeg kom til at tænke på om der var andre af de herrer herinde som havde minder de ville dele?

Eller endnu bedre, nogle gode tips til steder hvor der stadig kan findes gadepiger, hvis det da stadig findes - udover sigøjneren i Sydhavnsgade :lol: Dem der har læst en af mine senere anmeldelser, vil vide at jeg ikke tænder på hendes type, jeg har såmænd været forbi hende nogle gange, men altid endt med kun at kigge og tale en enkelt gang

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Du kalder 2014 for "gamle dage" :lol:

Troede det var en tråd om de offentlige fruentimmere i pisserendekvarteret for +100 år siden.

Redigeret af slip

Skrevet
  • Author
slip skrev, for 11 timer siden:

Du kalder 2014 for "gamle dage" :lol:

Troede det var en tråd om de offentlige fruentimmere i pisserendekvarteret for +100 år siden.

Jeg startede tråden i 2014… ;)

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 14 minutter siden:

Jeg startede tråden i 2014… ;)

Jeg startede med gadepiger i slut firserne…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.