Hop til indhold

Forgæves forsøg på at kontakte en pige

Featured Replies

Skrevet

En anden mulighed; pigen har slået dit nummer op og kan se, at hun kender dig privat. De færreste har lyst til henvendelser fra deres onkel eller venindens storebror ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 2 minutter siden:

En anden mulighed; pigen har slået dit nummer op og kan se, at hun kender dig privat. De færreste har lyst til henvendelser fra deres onkel eller venindens storebror ;) 

Nu er du vist også ude i hypotetiske spekulationer :D Men okay, det kan selvfølgelig ikke udelukkes, bevares :) 

Skrevet
Søren A skrev, Lige nu:

Nu er du vist også ude i hypotetiske spekulationer :D Men okay, det kan selvfølgelig ikke udelukkes, bevares :) 

Overhovedet ikke. Jeg har tastet numre ind på folk, der ikke behøver vide hvad jeg laver. Er jeg blevet kontaktet af nogle af dem? Jeps, det kan du tro. Har jeg åbnet døren for en ven? Jeps, det har jeg. Har jeg snoet mig ud af aftaler med folk for tæt på? Jeps, det har jeg også.

Skrevet
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Overhovedet ikke. Jeg har tastet numre ind på folk, der ikke behøver vide hvad jeg laver. Er jeg blevet kontaktet af nogle af dem? Jeps, det kan du tro. Har jeg åbnet døren for en ven? Jeps, det har jeg. Har jeg snoet mig ud af aftaler med folk for tæt på? Jeps, det har jeg også.

Okay så :) 

Skrevet

Kort og godt det er megadårlig stil ikke at besvare de henvendelser man får Om det så er sms,mail eller opkald. Så ef det da ligegyldigt om hun kender vedkommende eller hvad nu hendes undskyldning er. Jeg føler nu det er sjældent en dansk pige opfører sig som pigen tråden her handler om 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Men måske har hun fået åbnet beskeden, blevet distraheret af noget andet, og simpelthen glemt hun ikke har svaret.  

Det er faktisk et kæmpe problem.
Især i forbindelse med Booking.
Hvad er der sket, hvis man booker, og pigen ikke svarer?
Man står som gæst med håret i postkassen.
- Har hun læst mail'en, men glemt at svare?
- Er mail'en røget i spam-filteret ?
- Er mail'en 'røget ud af bunden' fordi der er landet en stak andre Booking'er og diverse 'Hej, Skat' drillemails så hun slet ikke har læst den?
. Mener hun simpelt hen, at når tid og sted er skrevet i mail'en, er der en aftale, og så er det ikke nødvendigt at svare?
- Eller er det fordi hun ikke ønsker en aftale ... 

Og hvad gør man så, som gæst.

Det er både et spørgsmål om en masse tekniske ting, om mail-kultur.
Og så har pigerne tit kke har faste tider hvor de kan kontaktes over mail eller SMS.
Desuden tror jeg tit noget går galt i disse Smartphone-tider, fordi mange læser en mail som om det var en SMS .. noget jeg tit oplever også privat, når man bruger tvær-platforms kommunikationsmidler som Facebook Messenger ...  og tit med ret komiske 'Say, What'!!!???  svar til følge .. 

SMS'er er problematiske fordi de kan blive hængende i Skyen i længere tid før den dukker op.
Og fordi man ikke (på alle Smartphones) kan se om de er blevt læst.

Vil lige sige, kender ud-e-mærket problemet 'fra den anden side', har haft meget omkring mail-henvendelser i mit arbejdsliv, véd også hvor mange gange man kan blive godt irriteret på sig selv fordi man overser en halv-vigtig mail eller glemmer at svare ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Jeg har da også i tidernes løb stået face to face overfor min bankmand , skolekammerat, kammerater til min kæreste, Det må man da bare ta’ med. 

Ja, det kan ske, men det er da at foretrække at undgå, at fx ens chef pludselig står i døren.

Skrevet
Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Kort og godt det er megadårlig stil ikke at besvare de henvendelser man får Om det så er sms,mail eller opkald. Så ef det da ligegyldigt om hun kender vedkommende eller hvad nu hendes undskyldning er. Jeg føler nu det er sjældent en dansk pige opfører sig som pigen tråden her handler om 

Det var en mulig forklaring, ikke et forsvar. Når det er sagt, så er mit liv for kort til at besvare alle henvendelser, der ikke er bare lidt seriøse, kan man kun skrive Hi babe!, Tid? Eller Skal jeg komme og kneppe dig? Får man kun svar fra mig, hvis jeg har virkelig god tid og overskud på dagen. 

Opførsel har næppe noget med nationalitet at gøre. Jeg havde besøg af en gruppe studerende, der havde henvendt sig til en række danske prostituerede, de fleste havde ikke svaret, enkelte havde skrevet nej tak og en havde sendt et billede af fissen med Nej tak skrevet på. Det var danske kvinder.

Skrevet
sneræven skrev, for 9 timer siden:

Det er faktisk et kæmpe problem.
Især i forbindelse med Booking.
Hvad er der sket, hvis man booker, og pigen ikke svarer?

Hvis din henvendelse ikke bliver bekræftet, er der ingen aftale. 

Skrevet

Jeg skrev til flere piger i dag ved 12 tiden, én af gangen med 30-40 min mellemrum, ingen svarede så jeg valgte det sikre og fiskede i den sø hvor der altid er bid og det har jeg som sædvanligt ikke fortrudt.

Op af dagen svarede de piger jeg havde skrevet til men der var det ligesom for sent og jeg har ikke skrevet tilbage, nu er jeg sikkert blacklistet hos de piger som værende useriøs. :D

Redigeret af pacer

Skrevet
Madame Illona skrev, for 1 minut siden:

@pacer hvor længe efter du havde skrevet svarede de retur 

Ca 3 timer, de skrev alle sammen indenfor den samme halve time alle 3

Skrevet
pacer skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev til flere piger i dag ved 12 tiden, én af gangen med 30-40 min mellemrum, ingen svarede så jeg valgte det sikre og fiskede i den sø hvor der altid er bid og det har jeg som sædvanligt ikke fortrudt.

Op af dagen svarede de piger jeg havde skrevet til men der var det ligesom for sent og jeg har ikke skrevet tilbage, nu er jeg sikkert blacklistet hos de piger som værende useriøs. :D

De kan jo ha været optagede? Jeg svarer ikke sms’er, mens jeg har gæster. Har jeg en halv time mellem to gæster prioriterer jeg at ordne rummet, bade og evt spise, så jeg er klar til næste. 

Skrevet
Liv skrev, for 10 timer siden:

De kan jo ha været optagede? Jeg svarer ikke sms’er, mens jeg har gæster. Har jeg en halv time mellem to gæster prioriterer jeg at ordne rummet, bade og evt spise, så jeg er klar til næste. 

Jo det er muligt, det var bare et eksempel fra dagligdagen som gæst.

Skrevet
pacer skrev, for 27 minutter siden:

Jo det er muligt, det var bare et eksempel fra dagligdagen som gæst.

Det forstår jeg. Af samme grund anbefaler jeg mine gæster, at booke på forhånd. Især hvis de kun har et lille vindue at agere i.

Skrevet
pacer skrev, for 20 timer siden:

Pisse træls. Jeg er også blacklistet et sted eller to i Aalborg på den konto :o

Skrevet
pacer skrev, for 22 timer siden:

jeg har ikke skrevet tilbage

Hvorfor skrev du så egentlig ikke lige tilbage?

Skrevet
Spider skrev, 1 time siden:

Hvorfor skrev du så egentlig ikke lige tilbage?

Fordi svarene var ikke svar som "Hello Honey"  

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Det forstår jeg. Af samme grund anbefaler jeg mine gæster, at booke på forhånd. Især hvis de kun har et lille vindue at agere i.

Yep men det er ikke altid man er i god tid. Det er sjældent jeg booker flere dage i forvejen for det er i reglen ret spontant.

Skrevet
pacer skrev, for 19 minutter siden:

Fordi svarene var ikke svar som "Hello Honey"  

Det er nu alligevel den bedste forklaring, jeg har fået i mange år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.