Hop til indhold

Er jég den eneste der syntes at..

Featured Replies

Skrevet

At det rent faktisk er super fedt at der er en del "Glædespiger" der har sin daglige gang herinde ?

Syntes det er "rart" at se og følge div indlæg hvor der debatteres eller kommer med gode råd samt den (for det meste ) fremragende humor de besidder ;)

Så Tak til jer ;)

Skrevet

Jeg har altid syntes, at det var fedt, at de lyserøde var her.

I november sidste år og nogen tid frem var et et "lyserødt lavvande", og så blev der ærlig talt lidt kedeligt herinde – det er det der med, at kønnene mødes og gnister opstår.

Men der kom da heldigvis flere til. Både nye og gamle.

Skrevet

Jeg er mycke glade for de kvindelige med- og modspillere herinde, jeg savner lidt de aktive debat-piger som var med helt fra starten, fx. Nikita, Gina, Malou, med flere. De dukker dog op ind i mellem, men ikke så ofte som tidligere... har de mon travlt eller mistet interessen for EG... heldigvis er der kommet mange nye piger til, som også er aktive på chatten, dejligt !

Skrevet
Jeg er mycke glade for de kvindelige med- og modspillere herinde, jeg savner lidt de aktive debat-piger som var med helt fra starten, fx. Nikita, Gina, Malou, med flere. De dukker dog op ind i mellem, men ikke så ofte som tidligere... har de mon travlt eller mistet interessen for EG... heldigvis er der kommet mange nye piger til, som også er aktive på chatten, dejligt !
Her er du jo ligefrem en sød knægt :lol::lol: :lol:
Skrevet

I er nu også hyggelige herinde :)

Til trods for, at jeg ikke længere er i branchen, så er det altid hyggeligt lige at stikke næsen forbi og se hvordan I har det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.