Naboen 601 Skrevet 10. Oktober, 2013 At det rent faktisk er super fedt at der er en del "Glædespiger" der har sin daglige gang herinde ? Syntes det er "rart" at se og følge div indlæg hvor der debatteres eller kommer med gode råd samt den (for det meste ) fremragende humor de besidder Så Tak til jer ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Oktober, 2013 Jeg har altid syntes, at det var fedt, at de lyserøde var her. I november sidste år og nogen tid frem var et et "lyserødt lavvande", og så blev der ærlig talt lidt kedeligt herinde – det er det der med, at kønnene mødes og gnister opstår. Men der kom da heldigvis flere til. Både nye og gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Oktober, 2013 Jeg er mycke glade for de kvindelige med- og modspillere herinde, jeg savner lidt de aktive debat-piger som var med helt fra starten, fx. Nikita, Gina, Malou, med flere. De dukker dog op ind i mellem, men ikke så ofte som tidligere... har de mon travlt eller mistet interessen for EG... heldigvis er der kommet mange nye piger til, som også er aktive på chatten, dejligt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Oktober, 2013 Jeg er mycke glade for de kvindelige med- og modspillere herinde, jeg savner lidt de aktive debat-piger som var med helt fra starten, fx. Nikita, Gina, Malou, med flere. De dukker dog op ind i mellem, men ikke så ofte som tidligere... har de mon travlt eller mistet interessen for EG... heldigvis er der kommet mange nye piger til, som også er aktive på chatten, dejligt !Her er du jo ligefrem en sød knægt :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina 15 Skrevet 10. Oktober, 2013 I er nu også hyggelige herinde Til trods for, at jeg ikke længere er i branchen, så er det altid hyggeligt lige at stikke næsen forbi og se hvordan I har det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg