Hop til indhold

Recommended Posts

Tweet skrev, den 14.6.2022 at 16:46:

Nogen der har besøgt denne skønhed og vil fortælle om deres oplevelse?

https://annoncelight.dk/showad/300353

Anna har jeg besøgt i går. Egentlig troede jeg at det var Tina jeg havde en aftale med, men hun  var optaget da jeg ankom. Jeg lod mig overtale til Anna tog over.

Det fortrød jeg ikke et øjeblik.Nu kommer jeg aldrig for massagens skyld, så den vil jeg ikke vurdere, kun sige at den var anderledes med langsomme bevægelser. Efter nogle minutter skiftede hun over til B2B, der blev dejligt krydret med kys i nakken

Da hun gik tilbage til massage med hænderne blev det mere pirrende og da jeg efterhånden var noget tændt og rytmisk løftede måsen lidt op ad når Annas hænder gang på gang rørte mine følsomme områder (gæt selv hvor). Tror jeg havde løftet måsen lidt mere end før og pludselig kunne jeg fornemme, at hun fik fat i en vådserviet, som jeg øjeblikket efter kunne mærke blive brugt til, at tørre af mellem mine balder. Det næste jeg mærkede var en tunge der ivrigt slikkede og  hvor var det dejligt. På en eller anden måde fik hun, med mig liggende i samme stilling, læberne omkring mit pikhovede - så var det altså slut med at ligge på maven.

Vendt rundt fik jeg nu B2B igen som blev afløst af blowjob, nu var den gamle mand klar til regnfrakken og sex i forskellige stillinger, afslutning blev med dejligt blowjow.

Bagefter gik hun uden jeg havde spurgt hende  med i bad og jeg blev vasket næsten over det hele, lidt pudsigt skulle jeg selv vaske min pik.

Helt klart en oplevelse som jeg gerne vil have gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 20.6.2022 at 14:40:

Anna har jeg besøgt i går. Egentlig troede jeg at det var Tina jeg havde en aftale med, men hun  var optaget da jeg ankom. Jeg lod mig overtale til Anna tog over.

Det fortrød jeg ikke et øjeblik.Nu kommer jeg aldrig for massagens skyld, så den vil jeg ikke vurdere, kun sige at den var anderledes med langsomme bevægelser. Efter nogle minutter skiftede hun over til B2B, der blev dejligt krydret med kys i nakken

Da hun gik tilbage til massage med hænderne blev det mere pirrende og da jeg efterhånden var noget tændt og rytmisk løftede måsen lidt op ad når Annas hænder gang på gang rørte mine følsomme områder (gæt selv hvor). Tror jeg havde løftet måsen lidt mere end før og pludselig kunne jeg fornemme, at hun fik fat i en vådserviet, som jeg øjeblikket efter kunne mærke blive brugt til, at tørre af mellem mine balder. Det næste jeg mærkede var en tunge der ivrigt slikkede og  hvor var det dejligt. På en eller anden måde fik hun, med mig liggende i samme stilling, læberne omkring mit pikhovede - så var det altså slut med at ligge på maven.

Vendt rundt fik jeg nu B2B igen som blev afløst af blowjob, nu var den gamle mand klar til regnfrakken og sex i forskellige stillinger, afslutning blev med dejligt blowjow.

Bagefter gik hun uden jeg havde spurgt hende  med i bad og jeg blev vasket næsten over det hele, lidt pudsigt skulle jeg selv vaske min pik.

Helt klart en oplevelse som jeg gerne vil have gentaget.

Lyder som en helt fantastisk oplevelse. Vil hun også selv gerne slikkes i røven?

Hvordan ligger prislejet på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tweet skrev, for 3 timer siden:

Lyder som en helt fantastisk oplevelse. Vil hun også selv gerne slikkes i røven?

Hvordan ligger prislejet på?

En af de meget bedre oplevelser og så blev det kun hende fordi det åbenbart ikke var Tina, jeg have en aftale med. Jeg forsøgte mig ikke i slik der, men tror hun er med på alt.

Sender en pb vedr pris

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare ganske kort jeg har besøgt Anna igen og mit andet besøg hos hende, var om muligt bedre end det første -  service på højt niveau - meget kærlig og med på lidt af hvert

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 20.6.2022 at 14:40:

Anna har jeg besøgt i går. Egentlig troede jeg at det var Tina jeg havde en aftale med, men hun  var optaget da jeg ankom. Jeg lod mig overtale til Anna tog over.

Det fortrød jeg ikke et øjeblik.Nu kommer jeg aldrig for massagens skyld, så den vil jeg ikke vurdere, kun sige at den var anderledes med langsomme bevægelser. Efter nogle minutter skiftede hun over til B2B, der blev dejligt krydret med kys i nakken

Da hun gik tilbage til massage med hænderne blev det mere pirrende og da jeg efterhånden var noget tændt og rytmisk løftede måsen lidt op ad når Annas hænder gang på gang rørte mine følsomme områder (gæt selv hvor). Tror jeg havde løftet måsen lidt mere end før og pludselig kunne jeg fornemme, at hun fik fat i en vådserviet, som jeg øjeblikket efter kunne mærke blive brugt til, at tørre af mellem mine balder. Det næste jeg mærkede var en tunge der ivrigt slikkede og  hvor var det dejligt. På en eller anden måde fik hun, med mig liggende i samme stilling, læberne omkring mit pikhovede - så var det altså slut med at ligge på maven.

Vendt rundt fik jeg nu B2B igen som blev afløst af blowjob, nu var den gamle mand klar til regnfrakken og sex i forskellige stillinger, afslutning blev med dejligt blowjow.

Bagefter gik hun uden jeg havde spurgt hende  med i bad og jeg blev vasket næsten over det hele, lidt pudsigt skulle jeg selv vaske min pik.

Helt klart en oplevelse som jeg gerne vil have gentaget.

Jeg har sendt dig en pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Anna i går. 

Og wauw en lækker oplevelse. 

Bliver mødt af en meget smuk og smilende fræk lille pige. Herefter går turen ind i massage rummet, hvor vi snakker kort om hvad jeg kunne tænke mig og aftaler en pris. Afregner og hun forlader rummet kort varigt. 

Hun kommer herefter tilbage, og jeg ligger klar på briksen. Kan hører hun tager sit tøj af og gør klar til en gang massage. 

Hun starter på ryggen med dejlig blinde hænder. Og arbejder sig længere ned over kroppen. Hun har meget fokus på om man har det godt og føler sig veltilpas. Kysser en blidt på det meste af kroppen. Masser af pirring omkring ens baller og fører en hånd op foran og giver kalorius lidt opmærksomhed. Begynder at sutte blidt mens man stadig ligger på maven. Rigtig god pirring. 

Bliver bedt om at vende rundt, hvor massagen fortsætter på forsiden. Igen med masser af lækker pirring når hænderne nærmede sig skridtet. Lækkert blowjob af flere omgange, hvilket hun er rigtig god til. Spørger om vi skal tage en 69'er så jeg kan slikke hende imens, og det var hun klar på. Rigtig lækker glat smuk fisse, og man kan hører det reelt tænder hende at blive slikket. 

På med gummihatten og hun sætter sig op i omvendt cowboy. Virkelig dejlig stram og våd at glide op i hende. Hun er sindsygt fræk at se på mens hun sidder der, og der går heller ikke længe inden jeg kommer. 

Hun bliver siddende et stykke tid og prøver at få liv i den igen. Lykkedes desværre ikke helt. 

Hopper af og jeg bliver tørret og hun spørger om vi skal bruge den sidste tid på massage eller om hun skulle give mig et bad.  

Jeg valgte badet, og gik også selv med ud og vaskede mig fra top til tå. Det har jeg ikke prøvet før, og synes faktisk at det var en god afslutning på en rigtig skøn oplevelse.

Tilbage til rummet hvor hun giver mig tøj på, spørger om jeg vil have noget at drikke. Jeg takker nej tak og bliver fulgt til døren, får et farvel kys og på gensyn. 

Pas på hende og vær god ved hende. Hun er guld værd. 

Pigen 10/10 - Lille fræk pige med godt humør

Stedet 8/10 - Dejlig ren massage rum og bad

Diskretion 10/10 -  Hvis man tager bagdøren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt Anna 2 gange og hvilke 2 gange. blev begge gange mødt med kæmpe smil og bad om et bad inden blev badet over det hele derefter ind i massage rummet og op på brixen hun startede med lidt massage samt små kys i nakken, virkeligt dejligt og afslappende.

efter ca 20 minuters afslappende massage hoppede hun op på brixen og det blev til en gang b2b med bløde kys, sidst hviskede hun turn around.

hun fik fat i kalorius og kærtegnede den og den fik den helt store tur efter dette lidt 69 og så alskens mulige stillinger alt hvad hjertet kunne begære samt riglige mængder af kys og kærtegn.

10 ud af 10 på skalen på oplevelsen og har allerede planlagt et 3 besøg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...