Hop til indhold

Recommended Posts

Hey - har lige oprettet en profil på Sugardaters. 
https://sugardaters.com/

Det er da vildt overvældende så mange smukke franske kvinder der har henvendt sig

En del “danske” kvinder har også skrevet og lagt billet ind. Desværre opholder de sig ikke p-t. I Danmark

De ønsker alle at se mig hvis jeg sender penge til en flybillet

En søgning af passende kvinder i Midtjylland giver 922 profiler at vælge imellemFantastisk hvis det ikke lige var fordi de 900 ikke har været online de seneste 3 måneder

Jeg er blevet taget ved næsen godt og grundigt

Kronjyden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kronjyde skrev, for 38 minutter siden:

De ønsker alle at se mig hvis jeg sender penge til en flybillet

Som Jyde går jeg ud fra at du har et godt og tæt forhold til din penge og du ALDRIG kunne finde på at  sender penge til "fly billetter" mm.

Der er mange knapt så ærlig profiler på SD, men det er også muligt at finde guld.

Husk blot at:

Forudbetaling = NEJ TAK. 

Så bliver du ikke taget ved næsen.

Der er også nogle som der vil sælge billeder,  dem bør du også holde dig langt væk fra, enten ser du aldrig nogle billeder eller også er det Bjerne som der har fundet nogle på nettet som han sælger til dig :o :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kronjyde skrev, for 1 time siden:

Jeg er blevet taget ved næsen godt og grundigt

Hvor mange plukkeklare emner i Midtjylland havde SD lovet dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 49 minutter siden:

Hvor mange plukkeklare emner i Midtjylland havde SD lovet dig ?

Altså en søgning uden medlemskab viste over 900 emner i Midtjylland = det rene paradis….de fleste emner har dog ikke været online i årevis. 
Hvis de ikke sletter profilen - og det er besværligt, så forbliver de emner - smart….

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 1 time siden:

Som Jyde går jeg ud fra at du har et godt og tæt forhold til din penge og du ALDRIG kunne finde på at  sender penge til "fly billetter" mm.

Der er mange knapt så ærlig profiler på SD, men det er også muligt at finde guld.

Husk blot at:

Forudbetaling = NEJ TAK. 

Så bliver du ikke taget ved næsen.

Der er også nogle som der vil sælge billeder,  dem bør du også holde dig langt væk fra, enten ser du aldrig nogle billeder eller også er det Bjerne som der har fundet nogle på nettet som han sælger til dig :o :lol:

Hehe næh som medlem af det sorte sogn (ingen moms og skat) så passer man på sine penge. Derfor irritere det mig at SD har franarret mig 396 kr. 

Bare rolig jeg har ret hurtigt gennemskuet alle de dejlige kvinder (læs mænd) det vil give fantastisk sex og ægteskab, blot man lige sender lidt guld først…hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michh
Kronjyde skrev, for 22 minutter siden:

Hehe næh som medlem af det sorte sogn (ingen moms og skat) så passer man på sine penge. Derfor irritere det mig at SD har franarret mig 396 kr. 

Bare rolig jeg har ret hurtigt gennemskuet alle de dejlige kvinder (læs mænd) det vil give fantastisk sex og ægteskab, blot man lige sender lidt guld først…hahaha

jeg har haft mange gode og seriøse aftaler igennem sugardaters, ser 2 fast på 2 år, måske du lige skal give det en chance, i øvrigt et godt profil billede samt en sober tekst, så kommer man langt derinde og desuden kan du gå ind i indstilinger og blokere for andre lande ikke kan se din profil .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Der er langt imellem snapsene, men har da mødt en del, og haft to faste , hver i over 2 år . Lige nu virker det let, hvis man er klar samme dag, at få aftaler. Men 
man drukner let, hvis man vil have på plads hvad man får for pengene. En svær balance imellem at skrive positivt og sige ja, og få afklaret om sæden sluges, og om det er med gummi ) på en diskret høflig måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...