Hop til indhold

Massage med happy ending. Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej

https://annoncelight.dk/showad/331801

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet. Ikke fordi jeg man ikke har lavet damer, men tiden har bare ikke lige været der til at skrive.   Nå men en lille hurtig omkring massagen.. 

Hun skriver at man kan slappe af, og ingen stress, og super massage osv. 

Gik fint med at bestille tid.. 30min og ok med prisen. 

Men hun er slet ikke tilstede, det går alt for hurtigt, og de samme dumme bevægelser. Man føler ingen blide berøring eller sensuel.. Det virker som om du er med på et gymmastikhold hvor du mister pusten. Smiler ikke, er slet ikke nærværende.. Jo da jeg skulle til at gå, starter hun med small talke.. 

Afslutning.. Blow med gummi, hun gør ikke uden.. Det respektere man så. Men en virkelig dårlig omgang.. Og kan hun ikke gøre dig færdig på 5min.. Bliver det altså et med hånden til sidst. 

Tror man havde fået mere ud af at kneppe hende i 15min.. For kroppen fejler ikke noget, tilpas af alt. Men det gør hun ikke i. 

Jeg har prøvet en del massage med og uden lidt af hvert. Den her omgang var stressende og ikke noget jeg vil gøre igen. 

Men prøv det hvis i ikke gider slappe af, og vil mærke hvad en hurtig omgang massage er.. 

Skrevet

Enig. Samme oplevelse jeg havde. Det går alt for stærkt og b2b bliver en slet ikke sensuelt og pirrende. Flot kvinde ellers og gode bryster.

Jeg synes dog hun var ok at snakke med både før, under og efter.

Jeg prøvede i øvrigt en time så det er ikke fordi du har bestilt 30 min det går så stærkt ..

Skrevet

Men kunne I ikke tage og røre på den lækre krop hun har som I snakker om hele tiden. gensidig berøringer er med i prise  skriver hun også. Hun byder på det, men det er jer der ikke udnytter chancen. Måske er det jer der er noget galt med.

Redigeret af Alonzo

Skrevet
  • Author
Alonzo skrev, den 15/6/2022 at 20:00:

Men kunne I ikke tage og røre på den lækre krop hun har som I snakker om hele tiden. gensidig berøringer er med i prise  skriver hun også. Hun byder på det, men det er jer der ikke udnytter chancen. Måske er det jer der er noget galt med.

Jeg fik også rørt, det jeg kunne komme til.. Hun satte sig på en måde, så jeg på en akavet måde kunne røre ved fissen.. Og brysterne rørte jeg også ved... Det gik bare for hurtigt, og man havde ingen rar fornemmelse i kroppen, heller ikke da man lå på maven, og skulle nyde massage/berøringen. 

Glad for jeg ikke mistede penge på at købe1time..

Skrevet

Okay fair nok. Man kan hellere ikke nå meget når man ligger på maven..

Redigeret af Alonzo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.