Hop til indhold

Wild pleasure i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

uHejsa

Der er lige dukket en helt ny pige op i Aalborg , jeg har ikke kunnet finde noget på hende, kan i hjælpe, ellers tager jeg en for holdet i morgen, har kontakt med hende, det kader til jeg skal hente hende i Aalborg

knus

https://annoncelight.dk/showad/345386

ungu

Skrevet
  • Author
Servciesboy skrev, for 21 timer siden:

uHejsa

Der er lige dukket en helt ny pige op i Aalborg , jeg har ikke kunnet finde noget på hende, kan i hjælpe, ellers tager jeg en for holdet i morgen, har kontakt med hende, det kader til jeg skal hente hende i Aalborg

knus

https://annoncelight.dk/showad/345386

ungu

Desværre lykkedes der ikke, at få en aftale i stand med hende, jeg prøvede ellers af hele mit hjerte med smiger og lignende ,men det gik ikke,jeg spurgte på nogle selfi, det kunne hun ikke sende, og jeg kunne heller ikke sende fotos til hendes mobil, men så skrev jeg på hendes mail, og jeg fik fluks 3 billeder tilbage, en fin pige så afgjort,men så begik jeg en fejl, der var nemlig forskel på billederne hun sendte og dem i annoncen, det påpegede jeg over for hende, og spurgte hvilke fotos der var af hende.

Så brød tordenvejret løs, jeg fik for lus og lopper, og hvis jeg ikke troede på hende kunne det være lige meget, jeg kunne se hende hun jeg hentede hende , - det gjorde jeg ikke, jeg fik aldrig helt rigtigt svar på hendes ydelser og jeg vil ikke give 2000kr/60min og køre 175 km.

Så brødre en af jer kan nu blive den første!

Jeg kiggede lidt rundt i Himmerland men fandt ikke den helt rigtige, så jeg kigger videre i morgen, jeg skrev også til en dansk GP,er men fik aldrig svar. Jeg har fri både ons,og torsdag så pungen skal nok blive tømt, jeg kigger langt omkring

knus

Skrevet

Mødtes med hende igår aftes til 30 min i min bil. Vi aftalte over sms at jeg skulle samle hende op i Aalborg ø, for derefter at finde et diskret sted at hygge os.

Det var en rigtig sød pige som snakker godt engelsk. Nå men vi fik en god omgang sex, i de stillinger som nu kan lade sig gøre i en bil, på forsædet. Hun kysser også rigtig godt, med tunge og blev naturligt fugtig under sexdelen, hvilket var super dejligt.

Hun er en meget køn pige på 29 og fra Kenya. Hun er en smule erotisk buttet, men gør bestem ikke noget. Hun har nogle dejlige naturlige store og bløde bryster, som fylder en god håndfuld.

Jeg er ihvertfald meget tilfreds med mit møde med hende. Håber mit "skriv" kan bruges.

Skrevet
Servciesboy skrev, den 14.6.2022 at 21:06:

men så skrev jeg på hendes mail, og jeg fik fluks 3 billeder tilbage, en fin pige så afgjort,men så begik jeg en fejl, der var nemlig forskel på billederne hun sendte og dem i annoncen, det påpegede jeg over for hende, og spurgte hvilke fotos der var af hende.

Beklager mine fordomme, men mørk pige i Aalborg = næsten garanti for falske fotos og elendig service. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.