Hop til indhold
Guest esbfyr

Kigge på

Recommended Posts

Guest esbfyr

Hej tænder på tanken om at kigge på. Nogen der vil synes det er frækt at have en yngre fyr/mand kigge på måske spille pik imens du er sammen med en gp?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest esbfyr

Ja det kan jeg godt. Jeg er ny på siden så jeg kan vist ikke skrive privat beskeder endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest esbfyr
Hr. Børgesen skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved heller ikke hvordan man gør. Måske @Eva Nadine kan hjælpe os med begge problemstillinger?

Er i Esbjerg er desværre langt fra København. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@esbfyr du kunne også lave en efterlysning under “efterlysninger i Jylland “ Der kan du jo spørge om der findes piger der vil være okay med du sad og så på mens hun sexede med en anden Så var du fri for og skulle til Sjælland 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hr. Børgesen og @esbfyr 
Øhm... altså den første problemstilling løste vist sig selv kl. 16:16 i dag, nemlig 24 timer efter profilen blev oprettet ;) 
Tanken er så vidt jeg har forstået det at man ikke bare kan oprette profiler og spamme folk med tilbud på blå piller, præsentationer af prinser med likviditetsproblemer eller andet halløj i indbakken. Det er jo smart nok med 24 timers behovsudsættelse i dén forbindelse selvom det rammer nye og ivrige EG-brugere også :) 

@esbfyr
Den næste problemstilling tænker jeg du/I selv er ved at have styr på? 
Ellers...

  • @Madame Illonas forslag ville også være mit første bud. Der må være folk der knalder med publikum også i Jylland :D 
  • Hvis projektet bliver besværligt, så er der en udmærket swingerklub hvor der sker noget nær Kolding https://tucanclub.dk/
    Det vil nærmest være umuligt ikke at komme til at se på at nogen knalder på en gennemsnitsaften dér vil jeg mene.
    Der er (måske kun nogle dage?) sådan nogle farve-systemer og halløj hvormed folk kan signalere at de f.eks. ønsker at blive kigget på eller ønsker at kigge. Detaljerne kan du tale med stedet om. Jeg er sådan nærmest lidt regnbuefarvet ved sådanne arrangementer når jeg en sjælden gang gi'r den gas i plenum, så husker ikke hvordan det egentlig fungerer :wub: 
  • Der findes også gangbang events hist og pist (annonceres bl.a. her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/) hvor det er mit indtryk at der ikke er krav om at skulle deltage, og hvor det er så fint at "spille med som backup i baggrunden".
  • Hvis det er et intimt knald du ønsker at overvære, vil mit bedste bud være at du søger efter en gut der besøger en pige relativt fast, som kan spørge hende direkte om du må komme med næste gang og blot være med på en kigger.
    Det er nok de færreste der ligefrem annoncerer med det. da det nok lidt er en niche sådan i købesex sammenhæng. I hvert fald markedsføringsmæssigt

God jagt og god fornøjelse! 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

@Hr. Børgesen og @esbfyr 
Øhm... altså den første problemstilling løste vist sig selv kl. 16:16 i dag, nemlig 24 timer efter profilen blev oprettet ;) 
Tanken er så vidt jeg har forstået det at man ikke bare kan oprette profiler og spamme folk med tilbud på blå piller, præsentationer af prinser med likviditetsproblemer eller andet halløj i indbakken. Det er jo smart nok med 24 timers behovsudsættelse i dén forbindelse selvom det rammer nye ivrige også :) 

@esbfyr
Den næste problemstilling tænker jeg du/I selv er ved at have styr på? 
Ellers...

  • @Madame Illonas forslag ville også være mit bedste bud. Der må være folk der knalder med publikum også i Jylland :D 
  • Hvis projektet bliver besværligt, så er der så vidt jeg er orienteret en udmærket swingerklub hvor der sker noget nær Kolding https://tucanclub.dk/
    Der er (måske kun nogle dage?) sådan nogle farve-systemer og halløj hvor folk kan signalere at de f.eks. ønsker at blive kigget på eller ønsker at kigge. Detaljerne må du tale med stedet om. Jeg er sådan nærmest lidt regnbuefarvet ved sådanne arrangementer når jeg en sjælden gang gi'r den gas i plenum :wub: 
  • Der findes også gangbang events hist og pist (annonceres bl.a. her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/) hvor det er mit indtryk at der ikke er krav om at skulle deltage, og hvor det er så fint at "spille med som backup i baggrunden".
  • Hvis det er et intimt knald du ønsker at overvære, vil mit bedste bud være at du søger efter en gut der besøger en pige relativt fast, som kan spørge hende direkte om du må komme med næste gang og blot være med på en kigger.
    Det er nok de færreste der ligefrem annoncerer med det. da det nok lidt er en niche sådan i købesex sammenhæng. I hvert fald markedsføringsmæssigt

God jagt og god fornøjelse! 

Kærligst, 
Eva <3

Hej søde Eva. Jeg vidste helle ikke, at han var fra jylland. Han har lavet lavet en ny tråd rette sted. Knus og kram til dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...