Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Partytreff Bremen

Recommended Posts

Gæst

Havde besluttet mig for der skulle ske noget nyt :P Det holdte hårdt, at få trukket mulddyrene forbi afkørsel 26 Stellingen i Hamborg..... men det lykkedes

Jeg skulle nemlig 110 km længere...... til ukendt farvand i Bremen. Meldingerne på Freier cafe er få og flere år gamle..... så det var lidt af et sats. Havde set på hjemmesiden de tilbød Sauna/wellness dag, hvor der skulle være pyntet op med lys og gunst i saunaen.... og man skulle ikke vaske sig selv på ryggen (formodede der ville være en lille godte der gjorde det :P )

http://www.partytreff-bremen.de/events/montag.html

Klubben ligger i Bremen centrum, masser af betalings p-pladser i området og nogle gratis ikke så langt derfra. Kom til døren, der stod ikke noget..... udenfor stod et skilt med badestue og behandlinger..... jeg skal dæleme ikke i badestue var jeg nu kørt helt til Bremen, for at finde en klub der var lukket???? ind og google på tlf, jo adressen var god nok..... prøvede at åbne fordøren, og der var paradis jo, meget diskret må man sige :) skiltet hørte til naboopgangen, men var placeret lidt forkert.

Ringede på og Thekenfrau kom og lukkede mig ind.... indenfor viste hun mig skabene imens hun pludrede løs om klubben. Øhhhh, ich spreche nicht so gut Deutch (fandens hastighed hun snakkede med) nå hvor jeg da var fra... Dänemark. Ja så begyndte hun og pludre løs om, hun var på ferie hvert år i Løkken (kan vi ikke komme til noget mere relevant, hvor er pigerne???????)

Startede ud med at en rundtur i klubben.... wellnesstag min bare røv... der var ikke pyntet fint op.... spaen var tørlagt.... og der stod ikke en lille godte til at vaske dig på ryggen :cry:

Men når det var sagt..... hold da op en hyggelig indretning, ikke designermøbler og malerier.... men virkelig kræset om detaljerne så det virkede utroligt hyggelig og indbydende!

Dertil skal siges de har 2 separes og endda med dør i :P Buffeen er konge i forhold til Optasia.... også bedre end på Love Toxic.

Pigerne 6 stk.... og faktisk ret flotte.... generelt nok bedre end Optasia ( en hel anden liga end Love Toxic)

Og tiden bliver ikke spildt på GB hver anden time, så pigerne er til rådighed hele tiden.

Mere end halvdelen af pigerne, var meget lydhør overfor hvad man gerne vil...... så det ikke bare bliver blasen ficken und fertig Anna fik jeg lov at give Erotisk massage, hvor min plan var at slikke hende til orgasme bagefter.... desværre fejlede jeg, men hun sagde hun ikke kunne få orgasme ved oral.......... Samanta var min sidste pige, så mini Liderligfyrene stod ikke i kø for at komme ud. Det viste hun da lige hvordan man skulle håndtere. Blev sat til at rykke i banditten, hvorefter hun gik på opdagelse oppe i skattekammeret... Hun fandt noget godt, for der gik ikke længe inden maven og brystkassen var sjasket ind

Var sammen med 5 piger..... alle godkendte, men Samanta og Anna skilte sig positivt ud

Ved der er en bruger herinde, der går meget op i blandingsbatterierne..... Det var af mærket Grohe.... skulle vel egentlig være ganske udmærket, men de slukkede alt for hurtig ;)

Men men men................ træerne vokser ikke ind i himlen

Der er ikke Optasia stemningen! Pigerne var meget lidt snakkesagelige til at begynde med..... de blødte dog meget op i løbet af dagen. Fik endda et par af dem med i Sauna :) Men Optasia er det langt fra :!:

-------------------------------------------------------------------------------------------

Summa summarum...... er lidt i tvivl om klubben slår Optasia.... men godkendt var den. Og Jeg kommer klart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Optasia er et bedre valg for dig Nille :)

De ting jeg vægter positivt ved Bremen, er der er mulighed for værelse med dør og tiden ikke bliver brugt på GB

Men det er jo slet ikke din prioritering, så du vil have meget mere ud af Optasia ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optasia er et bedre valg for dig Nille :)

LF

god reportage, næsten Live fra Bremen :lol:

6 piger lyder ikke af meget for en hel dag. Hvis halvdelen ikke falder i ens smag, så er ikke meget variation.

Var pigerne flottere end på Optasia ? og hver omgang var på de typiske 20-25 min ?

Jeg går ud fra der ikke var mange gæster på en mandag så ventetiden burde ikke være lang?

Hvor kommer pigerne fra, det er egentlig underordnet, af ren nysgerrighed spørger jeg alligevel.

LF, har du ikke lært at du ikke skal stole blindt på klub annoncerne, der kom ikke nogen lækker steg som vil klø din ryg :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Top pigerne Bremen tilsvarer toppen af Optasia.... du kender dem, de er niveauet mellem FKK og flatrate....De vil ikke være første valget på FKK, men omvendt tænker man, de er for gode til Flatrate :) bundniveauet er noget højere i Bremen. Der er ikke nogen man ikke har lyst at springe på visuelt.

Som du er inde på, er 6 piger for lidt :!: Det ville ikke kunne blive en stamklub..... Da det vil være problematisk, hvis der er nogen man ikke gider. Det er typisk væremåden og ikke udseendet jeg fravælger pigerne på i flatrate. De visuelt flotteste er naturligvis dem man først prøver at komme med ;)

De 6 piger var dog rigeligt til mænden af mænd.... var alene en kort periode med dem, hvor Maria prøvede at lokke mig med til at danse.... vist for at sparke liv i mig, da jeg lige havde snuppet en morfar hehe...... det lykkedes hende nu ikke. Jeg oplevede på intet tidspunkt, der ikke var piger at tage med i rummet...... At jeg ikke var mere end 5 gange i rummet, var helt og aldeles min egen skyld. Pigerne var meget villige, oplevede på intet tidspunkt de afviste en mand.

Nu har jeg kun været i nærkontakt med de 5 piger ( ud af alle de piger, der er tilknyttet klubben) som fordelte sig over nationaliteterne Rumænien, Bulgarien, Tjekkiet og Polen.

Jo jo man har en vis skepsis overfor hvad de skriver :) Men ikke desto mindre, har jeg da sendt en mail, og uddybet jeg synes det er uprofessionelt og for dårligt :!: I samme mail roste jeg dog Anna og Samanta. Samt jeg var vild med deres indretning og maden absolut var godkendt.

Klubben fordeler sig forresten over 3 etager.... så der er rigelig plads til den mængde mennesker der er :)

Hov glemte tiden.....2 varede kun ca 15 min.... de andre trak noget ud, men skal nok ses i forhold til, der ikke var så mange mænd :) oplevede ikke de tænkte i tid..... du får dog ikke GFE med tungekys, så selvom du måske er i rummet med dem 30-40 min, så kan det ikke helt sammenlignes med FKK

Del dette indlæg


Link til indlæg

oplevede ikke de tænkte i tid..... du får dog ikke GFE med tungekys, så selvom du måske er i rummet med dem 30-40 min, så kan det ikke helt sammenlignes med FKK

Fine svar LF, tak.

hvorfor fik du ikke GFE, havde du ikke skruet op for charmen :D

der var jo ikke mange mænd og tiden lød heller ikke til at være et problem, så hvis pigerne har fundet en charmør, hvorfor ville de give lidt GFE ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har ganske ret i dine iagttagelser Gungner :lol:

Men det var nu fint nok..... Lidt forskellige ting som skiftede lidt. Ikke en restaurant værdig, men gode muligheder for at blive mæt

Tja Nille, jeg havde nok ikke fået charmen med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Længe siden vi har hørt fra denne Klub, så valgte en lille inspektionsrejse til Bremen :-)

Klubben flot velfungerende ganske udmærket buffet af flatrate. Dog ingen Vand i Spaen :-( super varm Sauna.

6 stk piger.. 

2 unge slanke ganske høj standard af flatrate ( de led ikke af sexmangel)

1 lille slank pige ikke helt ny længere

2 blondine polakker. Buttede og ikke helt ny længere

1 Spansk Pige som er ret tung og tiden til Pension er vist tæt på

På det generelle plan var de godkendt til en flatrate. Forbavsende snakkesagelige, søde, høflige. Virkelig en behagelig dag lige med det. Der er 2 separees men bliver ikke brugt. Ved ikke om det skyldes Pigerne ikke gider gå en etage mere op eller de er reserveret til noget VIP. Ellers var der 3 "fællesrum" hvor det sjove foregik. Fik nogle ganske fine blowjob af Flatrate (dog med kondom) noget body til body (aldrig prøvet på flatrate før) lidt nusse og selvfølgelig sex i alverdens stillinger. Tiden var ikke sharp 15-20 min som man ofte oplever. Havde i alt 6 rum kunne sagtens have haft flere, hvis jeg ønskede det. 2 rum var fantastiske! 3 rum ganske fine! 1 lidt fesen.. dog med en populær Pige, så nok kemien/ ønsker til rummet som haltede lidt :-)

Konklusion: 1 god dag i Bremen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har tidligere bes;gt totalclub i hannover og le passion i hannover.

nu overvejer jeg at besøge partytreff bremen eller total club

min tid er begrænset så jeg vil vælje den med korteste køretid.

Ifølge google map så er det ca 30 min hurtigere til partytrff bremen end til totalclub i hannover men partytreff bremen ligger ved jernbanestationen. 

Hvor meget trafik er det ind til bremen jerbanestation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Tror hurtigt du smider 30 min på at køre ind til Bremen centrum. Alt efter tid på dagen og tid på ugen.

Synd du ikke har bedre tid, for så ville jeg anbefale La Vita lige uden for osnabruck . (Ca. 3-3.5 timer fra grænsen) eller pauschal club i Münster. Den ligger ca 40 min fra la Vita. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bremen centrum kan være bøvlet. Sidst jeg var i Bremen brugte jeg lang tid på vejene i og omkring bymidten, fordi vejnettet er snørklet, og gps'en ikke er den bedste. Der er dog parkeringshuse ca. 800 meter fra klubben, så det burde kunne lade sig gøre. Men det tager altså tid at komme ind til centrum, og det er noget forfærdeligt mas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Har selv været i Bremen 5 gange hvad jeg erindrer. Kommer ved åbningstid kl 11 og der kører trafikken nu ret elegant ind til klubben. (finder det ikke specielt snørklet men kan være forskelle i gps) Der er et parkeringshus tæt på… ca 1-1,5 km fra klubben kan man parkere gratis plejer jeg at gøre, lykkedes dog ikke sidste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søger lige lidt up-date, da jeg aldrig har besøgt denne club og måske vil besøge stedet på onsdag.
Hvordan har pigerne det med det nye condom-regulativ? - kan se de nu betoner det som en swingerclub.

Måske lidt mere op P-forholdene - adressen på det gratis P-hus - eller hvor man ellers kan parkere hele dagen uden beregning - en sidegade - måske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...