Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har skrevet mange reviews gennem tiden under flere navne. I lang tid var det en del af fornøjelsen. Det er det ikke mere, men jeg synes hende her fortjener det.

https://nympho.dk/n7409/2674/hello-all-i-am-new-5-6-to-14-6/

Jeg orker faktisk heller ikke besøge så mange piger, og slet ikke køre langt efter dem. Men i dag gjorde jeg en undtagelse og det var det hele værd!

Alexxa er tilpas ung, smuk, sprød og utrolig feminin og charmerende. På alle måder et dejligt bekendtskab!

Hun gav et bj der faktisk skilte sig positivt ud, hun kysser dejligt med sine dejlige struttende kysselæber og bløde tunge, hun er slank, 100% naturlig og med en perfekt ungpigekrop, let solbrun. Mums!

Efter start i missionær gik vi til doggy og DET syn var som taget ud af den vådeste drøm. Jeg kunne være kommet alene ved synet.

Læg dertil at hun er pænt stram, så kan en mand ikke holde længe og det gjorde jeg heller ikke.

Jeg kommer sjældent tilbage til samme pige, men her kommer jeg 100% sikkert igen hvis jeg har mulighed for det. 
 

Åh Alexxa, du er et af beviserne på at gud elsker os :rolleyes:
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyOlsen skrev, for 20 timer siden:


 

 

Jeg har besøgt hende tre gange og kan tilslutte mig ethvert ord. Jeg vil endda mene, at hendes ansigt er endnu kønnere i virkeligheden. Læg dertil at lokationen er i top med hensyn til alt andet end parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg har også genbesøgt hende, noget jeg stort set ellers aldrig gør.. Men hun er undtagelsen. 

Og jeg kan kun understøtte de ovenstående pæne ord.. 

Hun er virkelig lækker og en fornøjelse at være sammen med. 

Vh. 

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
padelguden skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt hende tre gange og kan tilslutte mig ethvert ord. Jeg vil endda mene, at hendes ansigt er endnu kønnere i virkeligheden. Læg dertil at lokationen er i top med hensyn til alt andet end parkering.

Enig - jeg nævnte faktisk for hende at hun skulle overveje nye billeder. Måske man skulle hjælpe lidt til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...