Hop til indhold
Guest Tv2

Nyt på Eg opdelt i 2 Grupper

Recommended Posts

Guest Tv2

Jeg vil foreslå at man fremadrettet deler Eg op i 2 grupper, fuldstændig som vi gjorde førhen og der vil Eg`s Politi også ku nyde godt af og ikke mindst vil de gl med 3 Stjerner vende retur 

Idet jeg forestiller mig en Indskoling til alle de nye i Gruppe 1 (lidt ligesom man starter i 0 de klasse og undervejs lære hvordan man skriver på Eg og efter 500 Indslag kan man søge opgradering til den videregående uddannelse i opslag i blandt de voksne i gruppe 2 med 3 Stjerner, forstået således at man  hverken kan kommentere i gruppe 1 hvis man er i gruppe 2 og omvendt men derimod Rapporter til de Grønne hvorved de irettesætter i den omtalte tråd, hvorved det nu igangværende Eg Politi slipper for den slags og derved en større chance for rette forståelse 

Ikke mindst vil der være en stor del af de nuværende med 3 Stjerner som vender tilbage på Eg, lige bortset fra de danske Gpèr som jo skriver dagligt herinde men ellers vil det være en go ide at give plads til både de ny 0 de  samt de gl som tabte tråden for længe siden Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

måske en tilføjelse til reglerne kunne være at hvis man som gruppe 2, ugentligt laver et selvforherligende indlæg, så rykker man automatisk ned i gruppe 1.

at man hvergang man har været ved GP, får man en automatisk reminder om at lave en anmeldelse, og ved udeblivelse af anmeldelse, så rykker man ned i gruppe 0 i en uge.

og så skal vi have en brun gruppe, det er til dem med en fetich der ikke falder i den brede smag, så kan folk automatisk se at de ikke skal læse deres anmelderes, og efterfølgende poste bræk kommentarer..

måske jeg kommer på flere

 

regler er gode, dem skal vi ha mange af, så mange at det er umuligt at lære dem udenad, ellers er det jo ikke nødvendigt med politi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddy40 skrev, for 43 minutter siden:

Det lyder kompliceret. Har det virkelig været sådan en gang?

Der var faktisk 3 grupper. Den tredje hed "Den sorte gryde". Deri kom alle dem de tog pis på andre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide. Og måske kunne man hyre en gruppe DJØFere til at finde på nogle regler der er endnu mere komplicerede, og som vil forhindre dialog og udveksling af erfaringer om prostituerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...